hjælp højhæledesko (ikkebørn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Siber

åh jeg har mine højhældesko på nu, for at øve mig i at gå med dem, og for at gå skoene til, til bryllupet. Men for sadan da, det er jo pisse svært, og jeg føler mig total bimbo luder agtig, jeg svanser rundt! Lærer jeg det nogen siden?
Skal man gå med hælen først eller tåen først? fif modtages gerne

Hilsen Siber 33 år og har aldrik gået i høje sko8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Rasmine

Forstår ikke at du vil have dem på til dit bryllup så, hvis du aldrig har gået i sådan nogen før?
-Der er da ikke noget værre end ikke at kunne gå, pga. man har ondt i fødderne.
-And trust me, det får man.(især hvis de er for høje)

Aner ikke hvordan man går i dem, jeg går bare, tænker ikke over det.

Anmeld

27. maj 2008

bette

haha altså..
jamen du skal gå på hælen.. derfor kvinder lyder så voldsomt når de kommer gående.. hehe..
hvis du går på tærene får du mega ondt..
du skal nok lære det. hvor lang tid er det nu der er til??

heidi som næsten er født med høje hæle på.. hehe

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

Altså ved godt at det her er viiildt irreterende at få at vide nu når man har købt sko, men jeg vil gode Mette ret, jeg syns heller ikke du skal tage sko på, du ikke syns er nemme/gode at gå i. Og nu er jeg gammel danser så hvis jeg skal komme med et godt råd, ville det være at købe et par rigtige dansesko...Dem kan du købe med forskellige hælhøjder og der er ruskind i bunden, så man står fast dem, og så er de bare hammer gode at have på en hel dag og aften...nå ja og nat:D

Nå ja man går selvfølgelig frem på hælen, med mindre du danser foxtrot...hi hi

Anmeld

27. maj 2008

Mor-jannie

det hælen der skal gåes på det andet for du ondt af, hmm er det tynde eller tygge hæle du skal havde på???

Anmeld

27. maj 2008

Rasmine

Anna-Rosa skriver:

Altså ved godt at det her er viiildt irreterende at få at vide nu når man har købt sko, men jeg vil gode Mette ret, jeg syns heller ikke du skal tage sko på, du ikke syns er nemme/gode at gå i. Og nu er jeg gammel danser så hvis jeg skal komme med et godt råd, ville det være at købe et par rigtige dansesko...Dem kan du købe med forskellige hælhøjder og der er ruskind i bunden, så man står fast dem, og så er de bare hammer gode at have på en hel dag og aften...nå ja og nat:D

Vidste ikke man brugte dansesko til squaredance???

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

Mebach skriver:

Anna-Rosa skriver:

Vidste ikke man brugte dansesko til squaredance???

Gnæææææk...Sikke du ka sippididuda...Er det fordi du har afsluttet med en syver idag?

Anmeld

28. maj 2008

Siber

bettemouse skriver:

haha altså..
jamen du skal gå på hælen.. derfor kvinder lyder så voldsomt når de kommer gående.. hehe..
hvis du går på tærene får du mega ondt..
du skal nok lære det. hvor lang tid er det nu der er til??

heidi som næsten er født med høje hæle på.. hehe

Ja altså det er den 14. juni, som mon ikke jeg lærer det! Jeg er begyndt at have dem på hver dag bare et lille stykke tid!

I går forsøgte jeg at støvsuge samtidig med jeg øvede med skoene

Siber

Anmeld

28. maj 2008

Siber

Anna-Rosa skriver:

Nå ja man går selvfølgelig frem på hælen, med mindre du danser
foxtrot...hi hi

Ja nu er de altså købt, og skal derfor bruges. Jeg er ikke særlig høj, så derfor blev det sagt at jeg skulle have højehæle på. Men men de er ikke super høje, de er 3-4 cm høje og 2 cm brede.
Jeg skal sku lære det!
De er ellers meget behagelige at have på, det er kalveskind, så de er super bløde. Jeg har købt silekoneindlæg til at ligge i forfoden, så jeg ikke bliver så øm der!

Siber der må igang med at øve sig!

Anmeld

28. maj 2008

Siber

william´s moar skriver:

det hælen der skal gåes på det andet for du ondt af, hmm er det tynde eller tygge hæle du skal havde på???

De er 3-4 cm høje og 2 cm brede. Jeg må øve mig i at gå på hælen. Jeg synes bare at jeg vakler sådan, men det er vel øveles gør mester!

Men lur mig om jeg ikke tager et par flade sko med

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.