Hvor meget betaler i for institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2008

Astrid P

birgittemarie skriver:

Astrid P skriver:

birgittemarie skriver:

+o( NØJ, jeg er glad for, at jeg ikke skal have NM i DP eller VS!! Det koster jo mere, end vi giver i husleje!!

Skal du gå hjemme hos NM?

Oh yeesssss 8D Har jo indrettet mig så mageligt, at arbejdet foregår ved computeren og symaskinen og i øveren mestensdels (C)

Hvor fint, så kan I to rigtigt gå og hygge jer derhjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

birgittemarie

Hvor fint, så kan I to rigtigt gå og hygge jer derhjemme...

Ja, det er dejligt :) Omend jeg nu er begyndt at spekulere på at finde en legestue, hvor vi kan gå ned, så Lillen kan få lidt babysamvær en gang imellem 8(

Anmeld

28. maj 2008

Astrid P

Ohh, jamen i så fald synes jeg da bestemt at I skal komme i legestue i Århus! Det kunne da være svært hyggeligt at lade vores små tøsepiger lege med hinanden... Og i min helt private legestue serveres der kaffe!!!
8D8D8D

Anmeld

28. maj 2008

Marco2

Astrid P skriver:

Ohh, jamen i så fald synes jeg da bestemt at I skal komme i legestue i Århus! Det kunne da være svært hyggeligt at lade vores små tøsepiger lege med hinanden... Og i min helt private legestue serveres der kaffe!!!
8D8D8D

Ja, og det gør der også i min private :D Så overvej en tur til Århus!!

AG

Anmeld

28. maj 2008

birgittemarie

Det lyder fiseme godt, tøse! Vi vil gerne komme! Og I er også MERE end velkomne til at komme til legestue hjemme hos mig (C) Det skulle da alle dele lige være nemmere at arrangere, når det ikke er kørekortsløse mig med mand på hverdagsarbejde, der skal ramme legestuen 8D
Men hvis I nægter at rejse til Ebeltoft, så skal jeg saft suseme nok komme ind til jer på en eller anden måde (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.