michella80 skriver:
Jeg kan berolige dig med at der ikke er mandlige jordemødre i Svendborg og så vil jeg sige at man når man er i gang med at føde ikke skænker det en tanke at man ligger splitter-Hans Jørgen.... Efter fødslen kom jeg til at tænke på: Hvornår fik jeg egentlig alt mit tøj af for jeg var sgu da helt nøgen da jeg fødte???? Nårh ja det var da jeg skulle i karbad.... Og så kom jeg op på briksen og fødte. SÅ..... Jeg kan heller ikke rigtigt huske hvornår jeg fik tøj på igen... He he... Det er mindre vigtige detaljer: Der er en BABY jo!!!! Hi hi 
jeg har faktisk lige talt med min jordmor idag og hun lød bare MEGAMEGA sød og varm og moderlig og omfavnende og iiiih jeg blev så glad, for den jordmor vi var til infomødet hos var rimelig stram i betrækket
jeg ved bare med mig selv, at hvis jeg bliver usikker eller føler mig skidt tilpas, så går jeg i baglås og så får jeg ikke sagt hvis der sker noget mod min vilje eller der er noget der gør ondt osv, præcis samme reaktionsmønster jeg har indenfor sex faktisk pga min fortid. på klinikken har jeg flere gange gået grædende ned til bilen fordi det ikke lige var Randi der undersøgte mig, og det er fordi jeg selv havde knyttet et bånd til hende og derfor blev usikker når det var en anden - også selvom de var søde. så jeg vil i hvert fald tale med jordmoren om, at jeg har brug for en eller anden form for ro i "mit fødselslokale" og at dem der tager sig af mig er nødt til at vide, hvad min fortid er, så de også kan tage hensyn/vide hvorfor jeg reagerer underligt 
Anmeld