Så er vi hjemme igen efter info møde om nakkefoldsscanning (og misdannelsesscanning) på jordemorcentret i Svendborg. Der var ikke ret meget info som vi ikke havde læst os til i forvejen, men jaja...det er jo fint nok at få DET HELE med - og så skulle jeg jo have taget blodprøven til doubletesten også (selvom jeg er temmelig sikker på min læge tog den for 3 uger siden
). Nu må de næste fjorten dage godt skride afsted ret hurtigt, så vi kan komme til selve scanningen!! Jeg får heldigvis besøg af begge mine søstre + mænd + Carla (der er MEGET optaget af babyen der bor i Mosters mave
) i påskeweekenden, så der har jeg forhåbentlig ikke tid til at blive helt nervøs!
det er så ikke på jordemorcentret i svendborg jeg skal gå til jordemor, det er selvfølgelig på jordemorcentret i Faaborg...hvor jeg skal ringe hen imorgen og få min første tid - juhuuuu! jeg glæder mig utrolig meget. jeg ved ikke lige hvorfor...nok fordi jordemoren er den eneste person, indtil videre, som jeg IKKE ville se med mindre jeg var gravid, så jeg regner med det kommer til at føles meget virkeligt når jeg har mødt hende/ham. Jeg har også ting i forhold til min fortid som incestoffer osv., som jeg gerne vil snakke med hende om, så det ser jeg meget frem til 
og nu skinner solen og vi har spist kanelsnegle og er meget forelskede 
(ps. og så har mor her tabt endnu et kilo
)
Anmeld