Akupunktur - Er er noget om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Tynen

Min mutti skal have akupunktur for at tabe sig lidt.

Det lyder for mig meget mystisk at nåle i ørerne skulle gøre noget med fordøjelse og stofskifte - Men er der noget om det eller er det en smagssag om man tror på det eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Lise

Jeg tror klart der er noget om det! Har dog aldrig selv prøvet det..

Min bror fik i forbindelse med en masse sygdom akupunktur for at dæmpe smerterne, og det hjalp vist ret godt. Og er der nogen der er skeptisk overfor hokuspokus så er det ham :)

Anmeld

27. maj 2008

Sille

Jeg fik akupunktur da jeg var gravid fordi jeg +o( hver dag hele dagen til uge 20.. +o(+o(+o(+o(+o(

Og det hjalp helt fantastisk godt.. jeg kastede stadig op når jeg havde fået akupunktur men jeg havde ikke den der overskyggende kvalme HELE dagen som jeg ellers havde..

Så jeg tror helt klart på det ( men altså jeg er jo også zoneterapeut..:))

Kender ikke så meget til øreakupunktur.. det er jo noget andet end alm. akupunktur på hele kroppen som jeg fik...

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

Ja helt sikkert er der noget om det..Jeg fik det også under grav. og det hjalp..Jeg fik det i øvrigt også, op til mine ægudtagninger (de sidste) og det var faktisk lægerne der anbefalede det:)

Hils din mor og anbefal en tarmskylning...Nej Tryne det er ikke GAS..Det er faktisk ramme alvor, det skulle være så godt, og slet ikke så ulækkert, som man lige kunne tro:)

Anmeld

27. maj 2008

Millebasse

Jeg tror helt sikkert på det!!
Min far har fået det pga. en del eksem på kroppen og vupti efter en del behandlinger var det væk!
Og Basse fik det for kolik, 4 behandlinger og så var det også væk!!

Så jo,jeg tror bestemt at det virker! :D

Anmeld

27. maj 2008

Tut

Min erfaring med akupunktur er at det er FANTASTISK!!!!!

Jeg fik det mod min bækkenløsning i graviditeten...

Men ved desværre ikke om det hjælper på vægttab...

(H)

Anmeld

27. maj 2008

Plysbjørnen

Jeg har prøvet at få Akupunktur for at holde op med at ryge, og min mor har også lige fået det... Og der har det i hvertfald hjulpet, men jo tror da at viljen til at ville og lysten til at tro på det da også skal være tilstede...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 20+0

Anmeld

27. maj 2008

Rasmine

Ja, jeg tror også på det, og alt muligt andet alternativt.
Der må jo være en grund til at kineserne har brugt det i så mange 100 år, som de har.

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

Okay, måske er der noget om det?!
Synes bare det lød helt utroligt.

Gad vide om man kan få lagt nåle få at indskrumpe kriseområdet fra bæltestedet og ned ;)

Anmeld

27. maj 2008

birgittemarie

Så vidt, jeg har forstået, er øret gennemspækket af udgangspunkter for hele kroppens nervebaner og det er derfor, man kan behandle alle punkter i kroppen ved at manipulere med ørerne.
Der skal sgu nok også være et sted for krisefedt syd for navlen, Tun :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.