av for helvede!! absolut ikke om børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2008

Lise

Tynen skriver:

Uhh, bikinilinjen og armhulen, Lise! 8(
Det må dælme have gjort nullernaller!

Altså, armhulerne havde jeg proffessionelle til ;) For det gjorde da lidt naller..kun aaaaaldrig gøre det selv! Men bare en fed uparfumeret creme på bagefter, så kan man ikke mærke svien så meget. Og det er sååe dejligt bagefter :)

Bikinilinien var ikke slem. Det kan man sagtens gøre med det der hjemmehalløj. Bare kom ind i kampen.

Lise - som nu bruger skraber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Helle30

Uhh Lise, hvad bliver så det næste? En Brazilian8(:))

- Helle

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

YAIKS!!!!! Brazilian!!! 8(

Anmeld

27. maj 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Bikinilinien var ikke slem. Det kan man sagtens gøre med det der hjemmehalløj. Bare kom ind i kampen.

NOOOT!!!!
Jeg forsøgte mig med bikinilinjen og voks i slutningen af min graviditet. Jeg gav ét hiv i torturplasteret og det gjorde så afsindig ondt at jeg droppede projektet. Ved efterfølgende nærsyn af området kunne jeg se at forsøget havde resulteret i massive blodansamlinger under huden!
Lad mig i den sammenhæng sige at jeg er taknemmelig for at Malte ikke kom en måned før tid - for jeg ville sgu ikke have været stolt af at flashe et blå mærke i dimensionerne 5x15 cm!!

Marie - nu bare med urskov 8(

Anmeld

27. maj 2008

Sille

Har både prøvet hjemmevoks og veet-halløj...

Hjemmevoks.. : ALDRIG MERE....!!! AVAVAVAVAV8( og jo lise.. så ondt gør det... nøj naller naller...

Og veet.. fatter ikke hvorfor man skal gøre det i forhold til alm skraber...? Syns sgu det voksede ligeså hurtigt ud igen... det fjerner jo kun hårene som en skraber og ikke som voks.. Og så er der det med at det svier og brænder imens man har det på...

Næh.. jeg holder mig til skraberen.. ;)

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

ivfmarie skriver:

Lise skriver:

NOOOT!!!!
Jeg forsøgte mig med bikinilinjen og voks i slutningen af min graviditet. Jeg gav ét hiv i torturplasteret og det gjorde så afsindig ondt at jeg droppede projektet. Ved efterfølgende nærsyn af området kunne jeg se at forsøget havde resulteret i massive blodansamlinger under huden!
Lad mig i den sammenhæng sige at jeg er taknemmelig for at Malte ikke kom en måned før tid - for jeg ville sgu ikke have været stolt af at flashe et blå mærke i dimensionerne 5x15 cm!!

Marie - nu bare med urskov 8(

aaaahhaaaa haa haa..... EJ! Har altså ogå hørt at hvis man ikke gør det helt rigtigt så kan man sagtens flå huden med op....AAAUUUIIII!

Anmeld

27. maj 2008

bette

haha i er sjove..

jeg bruger pincet til missen.. jeps det lyder sygt.. men når man lige har taget de første 5 hår er huden bedøvet og så gør det ik ondt mere.. og så holder det rigtig længe.. niiice.
ellers er det skraber til beneren.. tør sku ik helt det der veet..

haha og så skal jeg når vi får penge til det.. ud og købe det der voks.. skal nemlig vokse hele min mands krop.. haha.. (med henblik på at han skal til konkurrence hvor der ingen hår må være udover i skridtet..
avs siger jeg bare.. men damn JEG kommer til at skrige af grin når min stakkels mand får tåre i øjnene.. haha8D

Anmeld

27. maj 2008

Anna-Rosa

bettemouse skriver:

haha i er sjove..

jeg bruger pincet til missen.. jeps det lyder sygt.. men når man lige har taget de første 5 hår er huden bedøvet og så gør det ik ondt mere.. og så holder det rigtig længe.. niiice.
ellers er det skraber til beneren.. tør sku ik helt det der veet..

haha og så skal jeg når vi får penge til det.. ud og købe det der voks.. skal nemlig vokse hele min mands krop.. haha.. (med henblik på at han skal til konkurrence hvor der ingen hår må være udover i skridtet..
avs siger jeg bare.. men damn JEG kommer til at skrige af grin når min stakkels mand får tåre i øjnene.. haha8D

Ja det siger jeg eddermame også...Prøv lige at hør her...Hvis jeg skulle "pincette" hele mit nedre areal...jesus crist, så ville jeg være færdig til jul!

Anmeld

27. maj 2008

Muffinmus

Nej, drop det veet hvis i har jeg ben kære:)
Hun var vant til at bruge men det gik sgu alligevel galt. Så det da der lige var blevet transplantere hud på..helt sort. Lignte faktisk en sort lap de havde sat fast med tråd på benet...ADWR

Anmeld

27. maj 2008

Sille

Anna-Rosa skriver:

Ja det siger jeg eddermame også...Prøv lige at hør her...Hvis jeg skulle "pincette" hele mit nedre areal...jesus crist, så ville jeg være færdig til jul!

HAHAHAHA... som du da kan sige det.. men det var nøjagtig det jeg tænkte... :)
Næh.. her er skraberen igen i brug hos mig...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.