Birgitte Marie ang MT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Susan1978

Er det dig og Nova Marie der reklamerer for den nye vendbare MT?

kan ikke helt se det..

den er godt nok lækker..

Jeg har jo også en hjemmesyet Marimekko MT, men jeg har bare ikke fundet ud af at binde Emil på ryggen, da jeg prøvede for noget tid siden røg han ned... heldigvis gjorde jeg det over vores seng, så han landede blødt.

Men hvordan lærer man at svinge ungen om også binde samtidig.. (?)

Susan som ville ønske jeg kunne bruge den, i disse dage hvor Emil er super sur hele tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

ka li ja

yes det er sgu bm. ellers har hun da en tvilling;)

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

Er det også dig der er på en reklame inde på Mamanet?

Du er jo nærmest lidt celeb efterhånden (C)

Anmeld

27. maj 2008

linemus

Ja, det er da BM og Nova :) Hvor er I fine! Hvad er det nu hjemmesiden hedder? Jeg vil da lige ind og kigge på MT's :) Knus Line

Anmeld

27. maj 2008

Ny mor

Ih, BM, det er bare altid så lækre billeder af dig og lillepigen - dejlig naturligt - lige min stil ;)
knus Birgitte

Anmeld

27. maj 2008

birgittemarie

Harh! Ja, det er os 8D Hun er hurtig, den storesøster! Vi var til familietræf i lørdags og der havde hun den nye lækre MT med og så skulle der tages billeder. Havde ikke set dem endnu, så lidt mystisk at se et billede af sig selv tone stort frem herinde...

Jeg har INGEN forstand på, hvordan man selv får viklet ungen ind i den på ryggen. Det var storesøster, der hængte hende på mig. Det var noget i denne stil:
Først binder man den fast om hofterne, så den hænger ned ad benene bagpå. Så bøjer man sig fremover og lægger barnet op på ens ryg, så han ligger på maven og glor én i nakken. Så tager man bærestykket op over ham og holder godt fast i de øverste stropper. Dem krydser man så foran over brystet på sig selv og binder dem så bag på barnet, enten på ryggen eller under numsen. Gav det mening? Jeg har ikke prøvet selv endnu.

Men for hulan, hvor var den god at bære i! Hun sad helt ind til mig og der var ikke noget, der begyndte at skære i mig, som jeg synes viklen gør, når man har haft den på et stykke tid og barnet glider ned ad... Så sådan en skal jeg godt nok have lavet mig! Den vendbare, hun har fået lavet der, er også polstret i stropperne, som er lavet af babyfløjl, så de kommer ikke til at se krøllede ud og så glider de heller ikke i knuderne. Wauw, hvor gad jeg godt eje den! Må håbe, at der falder en af i dåbsgave 8D

Linemus: www.mamaslife.dk

Tynen: Det ved jeg ikke, men det skal jeg da straks undersøge! Jeg kan jo ikke sådan ligge rundt omkring på the world wide uden at ane det!

Og tusind tak fordi I synes, vi er fine, Linemus og Birgitte (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

27. maj 2008

Tynen

http://www.mamanet.dk/

Og så heeelt nede i bunden.

Det er en reklame for mamaslife, så det MÅ da være dig :)

Anmeld

27. maj 2008

birgittemarie

Hæ, ja det var det sgu. En af dem i hvert fald. Tak for tippet, så fik jeg set det med 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.