jeg må nok hellere overgi mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

TbCp

Hej Camilla

Velkommen

Hvor er det vildt at Liam ligger så store puslespil!!! Han er en vaks lille fyr!

Glæder mig til at følge dig noget mere, også selvom jeg indimellem har kigget ind på ns.

Jeg er kanon glad for at være her og blander mig OVERALT Kan slet ikke lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Vinker

liam skriver:

jeg synes ikke det er så længe siden mig og liam var ovre ved dig rikke. det var lige inden md scanning.. synes bare ikke det er sååå længe siden..  suk suk..

der er lidt mere liv herinde. 

Næææh jeg synes da også lige I NS'er har været forbi, men faktisk er det 10 mdr siden - der er bare sket meget siden da! Det går jo alt for stærkt!

Vi må snart ses igen - Vil så gerne se smukke Zoey face 2 face!

Ja der er nok lidt mere liv herinde - det er dejligt. Jeg er i hvert fald blevet lige så afhængig af baby.dk som jeg var af NS i sin tid!

Anmeld

23. marts 2010

Karo

liam skriver:

for det er sq for svært at undværer jer..

jeg har jo ellers holdt meget fast på ns. men synes bare ikke det holder længere.. de sætter jo ikke  engang pris på dem der prøver at holde fast på siden..  synes det er så øv.. 

nå nok om det..

zoey er bare så stor nu.. (4 1/2 måned) hvorfor skal det gå så stærkt, kan ikke følge med. og hver dag sker der noget.. hun er begyndt på gørd for 1 måned siden, da hun ikke tog nok på.. hun er ikke helt så stor som hun burde. men hun trives. og er glad.

storebror er stadig vild med hende. og skal hele tiden kysse og kramme.. så det skønt..  han trivs godt i børnehaven og skal til somme begynde i storbørn gruppen.. han glæder sig.. så sker der lidt mere for ham.. det keder ham lidt bare at lege.. han skal aktives.. hun har lige lavet sit første puslespil på 260 brikker.. uden hjælp.. han er trods alt kun 4.

camilla

Hvor er det dog dejligt at du har overgivet dig og er rykket med over
Jeg syndes også jeg hang ved længe, men der var bare ikke noget at gøre til sidst

Hvor er Zoey dog bare allerede blevet stor. Jeg husker det stadig som igår du skrev hun lige var blevet født. Og Liam bliver da også bare stører og stører.

Katja

Anmeld

23. marts 2010

LIZO

ja vi må snart ses igen.. det var så hyggeligt sidste gang

liam virker bare så kæmpe stor lige pludselig.. han er jop stadig min lille dreng.. suk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.