jeg må nok hellere overgi mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

LIZO

for det er sq for svært at undværer jer..

jeg har jo ellers holdt meget fast på ns. men synes bare ikke det holder længere.. de sætter jo ikke  engang pris på dem der prøver at holde fast på siden..  synes det er så øv.. 

nå nok om det..

zoey er bare så stor nu.. (4 1/2 måned) hvorfor skal det gå så stærkt, kan ikke følge med. og hver dag sker der noget.. hun er begyndt på gørd for 1 måned siden, da hun ikke tog nok på.. hun er ikke helt så stor som hun burde. men hun trives. og er glad.

storebror er stadig vild med hende. og skal hele tiden kysse og kramme.. så det skønt..  han trivs godt i børnehaven og skal til somme begynde i storbørn gruppen.. han glæder sig.. så sker der lidt mere for ham.. det keder ham lidt bare at lege.. han skal aktives.. hun har lige lavet sit første puslespil på 260 brikker.. uden hjælp.. han er trods alt kun 4.

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Vinker

Hej Camilla

Er glad for du også overgir dig for ja NS er bare ikke hvad NS har været. Det er rigtig synd og skam, men når det er sagt så er jeg selv super glad for at være her på baby.dk. Der er mange flere muligheder herinde og det hele fungerer bare.

Dejligt at høre at det går godt med begge dine børn. Utroligt så store de er ved at være. hvor går det hele bare stærkt! Synes også lige at Zoey er kommet til verden....

Jeg fatter så heller ikke selv at Niklas Emil runder 1½ år om blot 3 dage!

Ser frem til at følge dig herinde fremover

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

liam skriver:

jeg har jo ellers holdt meget fast på ns. men synes bare ikke det holder længere.. de sætter jo ikke  engang pris på dem der prøver at holde fast på siden..  synes det er så øv.. 

nå nok om det..

zoey er bare så stor nu.. (4 1/2 måned) hvorfor skal det gå så stærkt, kan ikke følge med. og hver dag sker der noget.. hun er begyndt på gørd for 1 måned siden, da hun ikke tog nok på.. hun er ikke helt så stor som hun burde. men hun trives. og er glad.

storebror er stadig vild med hende. og skal hele tiden kysse og kramme.. så det skønt..  han trivs godt i børnehaven og skal til somme begynde i storbørn gruppen.. han glæder sig.. så sker der lidt mere for ham.. det keder ham lidt bare at lege.. han skal aktives.. hun har lige lavet sit første puslespil på 260 brikker.. uden hjælp.. han er trods alt kun 4.

camilla

Jeg er ligesom dig også sprunget herind fornyligt

Godt at se dig herinde Camilla

Anmeld

22. marts 2010

LIZO

jeg synes ikke det er så længe siden mig og liam var ovre ved dig rikke. det var lige inden md scanning.. synes bare ikke det er sååå længe siden..  suk suk..

der er lidt mere liv herinde. 

Anmeld

22. marts 2010

Milka

liam skriver:

nå nok om det..

camilla

heeeej camilla velkommen, godt du kom herover!

Anmeld

22. marts 2010

LIZO

camilla ja det bliver jeg jo nød til hvis jeg vil følgejer.. hehe

har læst med fra staten.. bare ikke skrevet med.. kan jo ikke holde mig væk..

Anmeld

22. marts 2010

JustAnotherName

liam skriver:

nå nok om det..

camilla

Skønt at se dig herinde. Jeg er enig i det med NS. Men her er alt det gode!!

Jeg glæder mig til at følge dig og dine skønne unger lidt mere igen.

Hilsen Katrine + Bianca på 2½ år og Celina som idag er 10 måneder.

Anmeld

22. marts 2010

anna-jonas

Velkommen herover...............du har da ellers været standhaftig med den anden side. Men jeg kan love dig for, at når du først lige vænner dig til denne side, så fungere den meget bedre, og der er mange flere muligheder.

Vi er stadig vores lille trygge gruppe, af afhoppere. Nogle blander sig lidt i de andre debatter...............men der kan man sgu' nemt få en "over snuden"...........især som ny.

Håber at du kommer til at trives herinde.....

Anmeld

22. marts 2010

LIZO

jeg vil kun bruge den her gruppe.. for bruger en helt 3 side.. den jeg bruger mest... 

har godt læst lidt om at i fik en over snuden flere gange herinde..  men sker det ikke alle steder efterhånden.

Anmeld

23. marts 2010

Bondepigen

Hej Camilla.

Velkommen til. Håber du bliver lige så glad for at være her, som du var for NS...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.