Hvem skal snart føde?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

MyBaby

Jeg er 38+4 og har termin den 1. april - så jeg kan også melde mig på banen !

Jeg håber, den lille kommer meget snart, for nu begynder jeg godt nok at blive en smule utålmodig!  Men men - det er babyen nok ret ligeglad med!

Held og lykke til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

osse mig osse mig osse miiiiiiig.

Ja osse dig:0)

Tænker på dig hver dag, så for ikke så længe siden at du ikke havde været på siden i går aftes og tænkte, Så nu er du igang:0)

Men nej, åhh, kan vi så komme igang os to:0)

Anmeld

22. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Ja osse dig:0)

Tænker på dig hver dag, så for ikke så længe siden at du ikke havde været på siden i går aftes og tænkte, Så nu er du igang:0)

Men nej, åhh, kan vi så komme igang os to:0)

I wish hehe... nej, var "bare" nede hos min mor i weekenden og havde ikke computer med mig... Tænkte faktisk at jeg ville komme hjem til en "Valle har født", men ak og ve (eller ikke-ve).

Men intet sker herhjemme eller med min krop... Var til sidste jm idag, og det eneste det gik ud på var at få en tid på riget til på torsdag til samtale...

Anmeld

22. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

I wish hehe... nej, var "bare" nede hos min mor i weekenden og havde ikke computer med mig... Tænkte faktisk at jeg ville komme hjem til en "Valle har født", men ak og ve (eller ikke-ve).

Men intet sker herhjemme eller med min krop... Var til sidste jm idag, og det eneste det gik ud på var at få en tid på riget til på torsdag til samtale...

He he, ja ak og ve og ikke engang en lille ve)

Det er trist, Majastina og Lisbethea har da overhalet os stærkt indenom:0)

Jeg var til sidste jordemoder for 14 dage siden, og der var beskeden at jeg skulle ringe på sygehuset den 24 hvis jeg ikke havde født inden. Så skal jeg lige til kontrol:0)

christina

Anmeld

22. marts 2010

Sara.

Jeg vil også melde mig her

Jeg har termin på fredag, altså d.26 marts

glæder mig så meget!!!!!

Anmeld

22. marts 2010

RHN

havde termin i lørdags . 20/03.. så går bare og venter.. venter.. og venter på at min lille prins vil ud fra de trygge rammer af 

Anmeld

22. marts 2010

Gaia

Jeg har termin d. 6 April så det må man også sige nærmer sig. Glæder mig

Anmeld

23. marts 2010

M.O.A.R.

er 36+0 nu, 4 uger tilbage, jeg synes i hvert fald det er snart

Malene 36+0

Anmeld

23. marts 2010

creative

jeg er 39+3 i dag, fødekaret stå klar på stue gulvet, det er utroligt hvor mange følser der køre rundt i en når det er så tæt på utålmodig, ligt bange, glæde , spendt, resløs det skifter hele tiden 

jeg er så spendt på hvordan min fødsel kommer til at starte hver gang mn krop sender det minste sinal tænker jeg er det NUUUUUUUUU

jeg vil ønske jer alle samme tillykke med jeres snart komme fødsler

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

Jeg er 37+1 i dag med termin 12 april, så jeg synes lige jeg kan snige mig med i "snart"-gruppen. det er i øvrigt en dejlig følelse

Al held og lykke til jer der er meget tæt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.