Hvem skal snart føde?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

jillkolsbjerg

Rollo skriver:

Så er der lige en uge til forskel

Øv - det var da træls for Jer.. Både at hun ikke tager på og at hun nu vender forkert..

Kender alt til at gå til kontrol - gør jeg også selv. var på fødegangen 3 gange i sidste uge.. Med alt for højt blodtryk og måske er lillepigen også her lidt lille...

Ønsker dig alt held og lykke

Tusind tak;-) ja det er bestemt ikke sjovt;-( men bare hun kommer ud og har det godt, det er det vigtigste;-)

glæder mig i hvert fald helt vildt til at se hende;-) 

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Tulle28

Vildt at kunne melde sig på banen her!

Er 37+2 idag, men skal formentlig have PKS pga. UK stilling... Og har fået at vide at de vil gøre det 8-10 dage før termin - det er SNART!!

Knus Tulle, som synes det hele er spændende, overvældende og en lille smule skræmmende...

Anmeld

22. marts 2010

Tullebobs

Her! Jeg er 40+3 idag, så det må siges at være op over

Anmeld

22. marts 2010

jillkolsbjerg

Tulle28 skriver:

Vildt at kunne melde sig på banen her!

Er 37+2 idag, men skal formentlig have PKS pga. UK stilling... Og har fået at vide at de vil gøre det 8-10 dage før termin - det er SNART!!

Knus Tulle, som synes det hele er spændende, overvældende og en lille smule skræmmende...

det kender jeg jo så alllt for godt;-) har det på samme måde;-)

knus jill

Anmeld

22. marts 2010

missKat

skal have PKS i næste uge, så her er det meget tæt på 

Anmeld

22. marts 2010

Tulle28

missKat skriver:

skal have PKS i næste uge, så her er det meget tæt på 

Også dig?! Synes vi er "mange" der skal have PKS... Hvorfor skal du have det?

Anmeld

22. marts 2010

missKat

Tulle28 skriver:

Også dig?! Synes vi er "mange" der skal have PKS... Hvorfor skal du have det?

ja også mig 

Jeg skal have PKS pga min ryg. Er opereret for 5 diskusprolapser i ryggen, så læger og mig selv er bange for en ny prolaps kan opstå under en alm fødsel.
Og det vil jeg jo ikke risikere!!

Det har været en hård proces at komme hertil hvor jeg glæder mig til PKS, for havde håbet jeg selv kunne. Men nu må jeg sige at efter jeg lige har vendet mig til tanken er jeg lykkelig for det og glæder mig SÅ meget til i næste uge 

Anmeld

22. marts 2010

Tulle28

missKat skriver:

ja også mig 

Jeg skal have PKS pga min ryg. Er opereret for 5 diskusprolapser i ryggen, så læger og mig selv er bange for en ny prolaps kan opstå under en alm fødsel.
Og det vil jeg jo ikke risikere!!

Det har været en hård proces at komme hertil hvor jeg glæder mig til PKS, for havde håbet jeg selv kunne. Men nu må jeg sige at efter jeg lige har vendet mig til tanken er jeg lykkelig for det og glæder mig SÅ meget til i næste uge 

Nå for den da...

Jeg synes også at PKS var en "kamel" der skulle sluges... Føler mig lidt snydt for fødslen, men er efterhånden ved at vænne mig til tanken. På en anden babyside var der en som havde prøvet begge dele, som skrev at "så fantastisk var det sgu heller ikke at føde" - det hjalp mig lidt Men derfor håber jeg nu at kunne føde selv alligevel næste gang - hvis der bliver en sådan.

Anmeld

22. marts 2010

Valle81

Åhh da jeg er 41+0 idag, så håber jeg så sandelig at det sker snart:0)

Christina

41+0

Anmeld

22. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Åhh da jeg er 41+0 idag, så håber jeg så sandelig at det sker snart:0)

Christina

41+0

osse mig osse mig osse miiiiiiig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.