Bind efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Diana...

LotteGabriella skriver:

Jeg brugte natbind...Always ultra night...men jeg fik lov til at ta' nogle med hjem fra hospitalet også til de første 3 dages tid

præcis det samme her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

LouiseNielsen

På sygehuset brugte jeg også deres bind, og da jeg kom hjem brugte jeg tenas store tykke bind..... Dem brugte jeg i ca 14 dage, men blødte også en del, derefter gik jeg over til alm nat bind....

Anmeld

22. marts 2010

MorTilGustav

De første par dage brugte jeg hospitalets, derefter discount natbind. Det vigtigste for mig var at de var brede og lange  Tror kun jeg blødte ca 2 uger

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Jeg blødte meget! Brgte de store Tene Lady i 2 uger... måske 3 uger..

Anmeld

22. marts 2010

Low

Jeg kommer til at tænke på om jeres (til jer der har født) mens er blevet mere kraftig efter i har født eller om den er dem samme? Jeg tænker ikke på blødningen lige efter fødslen men mens efter fødslen..

Ditte, 27+6

Anmeld

22. marts 2010

mrsMary

???? ikke forstået - blødte I efter fødslen? Enten kan jeg slet ikke huske selv at have blødt, eller også bløder man bare ikke efter kejsersnit!?

Men dejligt at være forberedt :-)

Anmeld

22. marts 2010

Enayia

Hej du.

De første dage efter fødslen brugte jeg dem jeg fik med fra sygehuset, derefter brugte jeg natbind, eller almindelige bind, men jeg blødte heldigvis ikke så meget igen.

Knus

Anmeld

22. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Low skriver:

Jeg kommer til at tænke på om jeres (til jer der har født) mens er blevet mere kraftig efter i har født eller om den er dem samme? Jeg tænker ikke på blødningen lige efter fødslen men mens efter fødslen..

Ditte, 27+6

Min mens er blevet meget kraftigere,desværre.Det er ved at udligne sig lidt nu her 11 mdr. efter,så håber at det til sidste bliver som førOg jeg brugte i øvrigt også bare alm. bind da jeg kom hjem efter et ks.

Anmeld

22. marts 2010

NinaNymannMadsen

de første 2 dage bruge jeg de bind fra hospitalet og så brugte jeg tena bind i en uges tid tror ejg og så brugte jeg alm. bind i den måned eller halvanden jeg blødte der efter.

Anmeld

22. marts 2010

kiroo

de billige fra aldi er tykke og gode..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.