Bind efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.591 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Happy

Hej alle,

Hvilke bind købte I til brug efter fødslen? Har jo hørt så meget om at normale bind absolut ikke er nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Happy skriver:

Hej alle,

Hvilke bind købte I til brug efter fødslen? Har jo hørt så meget om at normale bind absolut ikke er nok.

De første par dage brugte jeg hositalets bind ellers har jeg godt kunne nøjes med almindelige bind, da jeg ikke blødte så meget.

Anmeld

22. marts 2010

karina1980

jeg har brugt alm natbind de første par dage og så alm bind derefter

Anmeld

22. marts 2010

XXSS

Hospitalets de første par dage og derefter alm.

Tanja

Anmeld

22. marts 2010

Pige2009

Min farmor får bind fra hjemmeplejen, så hun forærede mig nogle store Tena bind, som jeg kunne bruge.

Min veninde kom med "bleer" fra det plejehjem hun arbejder på, og dem brugte jeg i ca. 2 dage. Derefter brugte jeg Tena bindene i yderligere 3 dage, hvorefter blødningen var aftaget så meget, jeg kunne bruge almindelige bind igen

K.h. Linda

Anmeld

22. marts 2010

Pige2009

De første par dage brugte jeg hositalets bind ellers har jeg godt kunne nøjes med almindelige bind, da jeg ikke blødte så meget.

Det er desværre ikke alle steder, hospitalet giver bind

Anmeld

22. marts 2010

nannanadja

jeg brugte tene lady tykke bind de første dage efter, de er tykke og gode- og derefter natbind

Anmeld

22. marts 2010

B&J

jeg bruger alm bind men ikke den første uge brugte jeg sygehusets bind... de dejlige xxxxl bind

Anmeld

22. marts 2010

LotteGabriella

Jeg brugte natbind...Always ultra night...men jeg fik lov til at ta' nogle med hjem fra hospitalet også til de første 3 dages tid

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Happy skriver:

Hej alle,

Jeg fik nogen med hjem fra sygehuset...

Efter 14 dage ca, kunne jeg bruge alm. bind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.