hvor er AG???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2008

Loggidut

jeg kan da ikke forstå hun har været så stille....!

kom ind i kampen AG!

skal sgu lige snakke med dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2008

Astrid P

Ja, man bliver sgu da helt bekymret...

Anmeld

27. maj 2008

Lise

Ja, det har jeg også tænkt på... kom frem ag - vi savner dig (og din endelige tilmelding til party).

Kan se hun er online på messenger, så hun er ikke helt væk.

Anmeld

27. maj 2008

Loggidut

hæ hæ...hun er fundet!

Anmeld

27. maj 2008

Rasmine

Men er der så noget galt med damen, siden hun ikke mænger sig med pøbelen mere?

Anmeld

27. maj 2008

ka li ja

ja hallo hvad sker der for damen!!!!

Anmeld

27. maj 2008

Marco2

Hej unger. Jeg er lige her!!:D Har bare haft super meget at se til og været røvtræt. Efter Emily er holdt op med at få bryst og sikkert pga en masse andre ting vågner den lille dame nu kl 5.15 og for moderen er det altså stadig nat... Så jeg tager mig altså lige en morfar når hun sover og det er jo der jeg som regl lige kigger forbi.... Og faderen er ikke så nærværende i øjeblikket, så jeg er meget alene med Emily og det tærer dæleme også på kræfterne..Men har været inde og kigge men har bare ikke orket at besvare nogle indlæg for er faldet i søvn inden jeg har fået trykket "send". Så jeg opsummerer lige noget af det jeg kan huske der har været skrevet om... Tillykke til Bacon med de fine resultater til eksamenerne. Til MariaE og Iz's mor: tillykke med de nye fødselsdage ;) Til BM, Heaven, Willies moar mfl. Love you, og håber ikke jeg har misset noget jeg burde have besvaret. Men kan se at den ged vist efterhånden er barberet, så den vil jeg ikke koge mere suppe på. Til IVF, Glæder mig til at høre mere om jeres familieforøgelse. Vedr. inst skal Emily starte i vs den 16. juni og pladsen koster 2.593 for et 35-timers modul. Emilys fødselsdato er den 2. august.... Hun ville jo ikke ud til tiden :$ Til musen: Er så røv ked af at høre om Line. Må ha' været sååå hårdt! Til Grynt: TELØK MED FØSDA'EN Gamle svinger. Og til AnnOli: Tillykke med bryluppet!! Og tiløk til Tynen med hendes omgang sex forleden 8D Her er det sgu ikke noget at skrive hjem om :(' Teløk til Lene med bestået teori. Mht MGP så jeg det ikke. Har sgu ikke set fjernsyn i en evighed så aner ikke hvad der sker ude i samfundet...:$ Men så dog lige da hende der franskmanden kom joggende ind i en kirke i det sønderjyske og ham den gustne landmand kneb en tåre... Pige navne I like: Filippa, Filuca, Julie, Emma, og faktisk også Isabella men det er jo lidt kitch lige nu at kalde sin bebs for det..... Og så er der sikkert en masse jeg har glemt at skrive men det er altså ikke med vilje men bare min hjerne der går på overload.... Vi har også en kamp herhjemme med at få Emily til at sove som mange af Jer andre også skriver om, men har ikke nogle guldkorn. Alle de andre udfordringer vi har haft er lige så stille gået i sig selv igen, så jeg håber at denne også bare er en fase, men det er dæleme trælst at skulle bruge så lang tid af sin elskede alenetid om aftenen på det puttehelvede. Så Em falder i øjeblikket i søvn på mit bryst mens eg sidder i vores seng. Så lister jeg hende ligeså stille af mig når hun sover, og når vi så skal i seng bliver hun listet ind i sin egen seng... Og hun kravler også nu. Har hun gjort i et par uger. Troede ellers ikke at hun kom til det. For hun har jo bevæget sig som den lille soldat i flerre måneder og hun går fint med gåvognen eller andet hun kan skubbe afsted, så var ved at tro at hun ville hope kravlestadiet over. Men nej, hun kravler fint nu. Og spisningen går rigtigt fint. Hun få nu det mad som vi får. Men hun vil gerne have det krydret. Så karofler som makkes sammen med et eller andet eller en tur i ovnen med nogle krydderier før de ryger ned. Og så nyder jeg til fulde det supergode vejr. Er ude i haven så meget som muligt. Har fået lavet sandkasse til Em. Af et gammelt traktordæk som vi har renset. Senere skal de males. Og så har jeg haft mine første tømmermænd i over 2 år 8D Var til 35-års fødselsdag i lørdags. http://www.langkawi.dk/midis/87.gif Fik kun lidt vin og et par af de der ICE, men fååårk hvor jeg kastede op dagen efter. Shitti!! Ligesom de unge dage 8D Nå, men tak fordi I bekymrer jer om mig, og at jeg ikke helt går i glemmebogen. I er sgu nogle najse tøzzer... Nå, men det var så lidt nyt fra mig og Emily. G'nat http://www.langkawi.dk/midis/159.gif AG - med enormt morsyg datter for tiden

Anmeld

27. maj 2008

ivfmarie

Der var du jo... Tak for opridsningen. Men glemte du ikke det vigtigste? HVA MED SYDHAVSLUAU'EN???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.