Savner du en ny god ven/veninde ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

JustAnotherName

Det er desværre ikke rigtigt lykkedes for mig, at kalde Henrik op.
Jeg har ellers oprettet et indlæg til ham igen, og også citeret svar til ham.
Men han giver ikke tilbagemelding. Så jeg tror lidt at hans holdning er, at man må bruge "ordet er frit" .....Ret ærgeligt, for jeg er overbevist om, at det aldrig kommer til at virke efter hensigten så.

Ideen var god, og opbakningen stor. Men det er jo desværre ikke noget vi brugere alene kan bestemme uden baby.dk-folkene samtygger...

Øv bøv !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Lone Jakobsen

æv æv.... var ellers enig med de andre om at det er en super ide

Anmeld

28. marts 2010

..

og oooop igen

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

Kan I ikke bare vælge et af de fora som ikke bruges noget videre..og så bare have dem fast derinde..

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

Joooh, hvis de der opdeling af nord, syd, øst og vest jylland samt fyn, KBH og sjælland (mm) ikke benyttes til noget andet, så kunne man jo ligeså godt bruge de kategorier, og oprette et " IRL-venner søges", hvor alle der er interesserede kort fortæller om sig selv - og derefter kan folk jo besvare hinandens indlæg eller kontakte hinanden med personlige hilsner...

Men jeg er virkelig usikker på, at det vil få den opmærksomhed, som det fortjener. Synes virkelig at det er ærgeligt!! Men dog et forsøg værd!

Eftersom Henrik hverken har givet et kvæk eller pip som svar, så må vi jo selv forsøge, at gøre noget med de muligheder der er....

Så jeg starter ud i mit eget område (øst-jylland) med at lave en "IRL-VENNER SØGES" - tråd. Håber der er andre der starter én op i deres område, og at det vil give pote for flere 

Kærlig hilsen Katrine.

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

JustAnotherName skriver:

Joooh, hvis de der opdeling af nord, syd, øst og vest jylland samt fyn, KBH og sjælland (mm) ikke benyttes til noget andet, så kunne man jo ligeså godt bruge de kategorier, og oprette et " IRL-venner søges", hvor alle der er interesserede kort fortæller om sig selv - og derefter kan folk jo besvare hinandens indlæg eller kontakte hinanden med personlige hilsner...

Men jeg er virkelig usikker på, at det vil få den opmærksomhed, som det fortjener. Synes virkelig at det er ærgeligt!! Men dog et forsøg værd!

Eftersom Henrik hverken har givet et kvæk eller pip som svar, så må vi jo selv forsøge, at gøre noget med de muligheder der er....

Så jeg starter ud i mit eget område (øst-jylland) med at lave en "IRL-VENNER SØGES" - tråd. Håber der er andre der starter én op i deres område, og at det vil give pote for flere 

Kærlig hilsen Katrine.

Ja, det er jo det.. at gøre noget.

I kunne jo evt skrive et enkelt indlig på ordet er frit om at den og den gruppe bruges til veninde søgning....så kan det jo være han opretter noget hvis Zafir ikke kan finde et sted at rykke disse tråde hen..

Knus..

Anmeld

28. marts 2010

Kløver

super god ide

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

Ja, det er jo det.. at gøre noget.

I kunne jo evt skrive et enkelt indlig på ordet er frit om at den og den gruppe bruges til veninde søgning....så kan det jo være han opretter noget hvis Zafir ikke kan finde et sted at rykke disse tråde hen..

Knus..

Du er skisme ikke tabt bag en lakridsvogn     Jeg vil lige give mit barn mad, og når jeg får tid, så opretter jeg et indlæg i "ØST JYLLAND" kategorien.

Så kan de som kommer fra Fyn, Sjælland, osv.. jo oprette et indlæg i deres område - så chancerne for at det er nogen som er realistisk at mødes med, er størst mulig.

Jeg håber det vil fungere.....selvom jeg tvivler lidt.
Men som sagt - Det er forsøget værd! 

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

JustAnotherName skriver:

Du er skisme ikke tabt bag en lakridsvogn     Jeg vil lige give mit barn mad, og når jeg får tid, så opretter jeg et indlæg i "ØST JYLLAND" kategorien.

Så kan de som kommer fra Fyn, Sjælland, osv.. jo oprette et indlæg i deres område - så chancerne for at det er nogen som er realistisk at mødes med, er størst mulig.

Jeg håber det vil fungere.....selvom jeg tvivler lidt.
Men som sagt - Det er forsøget værd! 

Hihi...Ja, mon ikke det går...ellers så smid alle inde i Østjylland, så kan man jo bare skrive bynavn og landsdel som overskrift og så er det hele samlet et sted..

Anmeld

29. marts 2010

lion

Jeg synes det er en god ide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.