Savner du en ny god ven/veninde ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

stenbukken

Jeg synes også, det er en super idé

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

..

Det var også min tanke efter den med alle hemmelighederne. Foreslog det til Henrik inde under kategorien "baby.dk" men det var ingen god ide fik jeg afvide. Det kan man bruge ordet er frit til..

Men hvis du kan få det igennem kan jeg kun sige

Anmeld

22. marts 2010

Loa

Tilføjer lige en kommentar mere....

Kan kun se det positve i at få lavet en organiseret form for "veninde search", det kan da kun gavne brugerne herinde.... 

Anmeld

22. marts 2010

JustAnotherName

Det var også min tanke efter den med alle hemmelighederne. Foreslog det til Henrik inde under kategorien "baby.dk" men det var ingen god ide fik jeg afvide. Det kan man bruge ordet er frit til..

Men hvis du kan få det igennem kan jeg kun sige

Jeg fik det samme svar.

Men jeg er ikke enig i at "ordet er frit" er et oplagt sted til det.
Det får ikke en ærlig og oprigtigt chance, for at kunne blive til noget seriøst, når der vælter så mange mere eller mindre useriøse indlæg ind dagligt.
Trådene vil nemt blive overset og hurtigt drukne i alt muligt andet, og ryge længere og længere ned.

Det ville have en negativ effekt for mig at søge venner, og opleve at ens indlæg bare ryger uset længere og længere ned ...måske mangler jeg en ven i jylland, men da det muligvis kun er fynboere og københavnere der har læst mit indlæg, så kommer der ingen besvarelser.

Hvis det har sin egen kategori, så ville det være nemmere at finde andre, som kunne sige én noget, og som det ville være realistisk at kunne mødes med.
Og så synes jeg også seriøsiteten er større, når de som opretter et indlæg, er der for den samme grund.
Så læses det ikke bare af en masse, som tilfældigt lurede lidt rundt i "ordet er frit", men af nogle, som selv søger efter nye venner.

HENRIK :
JEG HÅBER DU LÆSER MED I DENNE TRÅD, OG BEMÆRKER OPBAKNINGEN 

Anmeld

22. marts 2010

zille_87

Super god ide

Anmeld

22. marts 2010

Ann-

jeg ville også sige det er en super idé

Anmeld

22. marts 2010

grinbidderen

jeg syntes osse at det er en helt genial ide den håber jeg det blr god taget..

beom beom henrik

Anmeld

22. marts 2010

SHERO

Rigtig rigtig god idé, kan vi få en "scor en ungkarl" kategori burde det også være muligt med en veninde kategori...

her fra... :-)

Anmeld

23. marts 2010

JustAnotherName

Tullen85 skriver:

Rigtig rigtig god idé, kan vi få en "scor en ungkarl" kategori burde det også være muligt med en veninde kategori...

her fra... :-)

Ja, ved du hvad !!!! 

Anmeld

23. marts 2010

lotte32

Da jeg er en af dem der, efter en del flytten rundt, ikke rigtigt har nogle veninder, syntes jeg også det ku være en super god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.