41+0.......kommer han aldrig ud!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Tullebobs

Pia. skriver:

Trine, du skal altså også lige have en håndfuld veer i din retning, så vi kan få lille fisen ud til jer...

Knus og SE SÅ AT FØØØØDE....

Tak for det søde Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

B&J

Valle81 skriver:

Tusind tusind tak:0)

Åhh baby kan altid redde min dag:0) Har ligget i sengen ind til nu og bare været så sur og tvær og snakket til maven og sagt: Nu gider moar altså ikke mere.

Øv:0)

Men ud kommer han, men for hver dag kommer jeg tættere og tættere på at skulle sættes igang, og det skræmmer mig lidt.

Da jeg for 6 år siden fik min datter, fdte jeg 40+4 og alt fik bare glat, og kan mærke at skuffelsen over det ikke forløber ligesådan denne gang presser lidt på.........

Men det er vel naturligt nok, og tjah, ud kommer han jo:0)

Hihihi ja det gør han det kan jeg da også sige han gør hihihi.. ej sættes igang er slet ikke slem det var jo det jeg blev men i næsten to døg fordi mit vand var gået og han ville ikke ud det var en strid omgang men ud kom han hihihii og dejlig er han da også

Anmeld

22. marts 2010

Sara.

Jeg krydser fingre for at du snart føder

Har lige læst lidt om hindeløsning. Har du hørt om det? Tænker om man kan spørge sin jordemor om hun vil gøre et forsøg på det?

Men kan sagtens følge dig! Og især når du er gået over den tid du fødte din datter... Det er en hel underligt tanke, tænker selv at nu er man jo anden gangs fødende osv.... det er første gangs fødende der går længst over

Jeg sender også lige en masse ve-støv til dig!

Knus fra sara

Anmeld

22. marts 2010

ghm

jamen i kan da få noget af alt mit ve støv jeg skal ikke bruge ...skal føde på onsdag pks.... 

Anmeld

22. marts 2010

Valle81

I er så søde allesammen:0)

Tusind tak for jeres ve støv, synes maven laver lidt knuder her de sidste par timer, så håber det UDVIKLER sig til gode veer i løbet af aften og nat:0)

Kryds alt hvad i kan:0)

Knus

Christina

Anmeld

22. marts 2010

Enayia

Hvor er du bare sprudlende smuk! Han hygger sig sikkert alt for godt derinde! Meen nu kan det ikke vare længe inden du kan få lov at holde ham i dine arme!!

Anmeld

22. marts 2010

Low

Hvor ser du bare fin ud

Ve-støv er hermed sendt til dig Det bliver spændene

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

Valle81 skriver:

I er så søde allesammen:0)

Tusind tak for jeres ve støv, synes maven laver lidt knuder her de sidste par timer, så håber det UDVIKLER sig til gode veer i løbet af aften og nat:0)

Kryds alt hvad i kan:0)

Knus

Christina

Vi krydser og krydser Hvor er det bare spændende og uanset hvad - så sker det altså liiige om lidt

Al held og lykke herfra og jeg glæder mig til at høre fra dig når din lillbebs er kommet til verden 

Kh Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.