41+0.......kommer han aldrig ud!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.030 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Valle81

Ja overskriften siger jo sig selv:0) Venter venter venter og venter og venter så lige lidt mere!!!!

Christina¨nu

41+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

B&J

Først og fremmest nej hvor er du smuk og for det andet han var det alt alt for godt der inde hihihii

Anmeld

22. marts 2010

Pia.

Ej altså er han stadig der inde... tænkte faktisk på dig i går og om du mon havde født... Smuk mave - der er vist lidt for hyggeligt der inde...

Sender lige en masse veer i din retning og håber han snart kommer ud til sine forældre...

Anmeld

22. marts 2010

Valle81

B&J skriver:

Først og fremmest nej hvor er du smuk og for det andet han var det alt alt for godt der inde hihihii

Tusind tusind tak:0)

Åhh baby kan altid redde min dag:0) Har ligget i sengen ind til nu og bare været så sur og tvær og snakket til maven og sagt: Nu gider moar altså ikke mere.

Øv:0)

Men ud kommer han, men for hver dag kommer jeg tættere og tættere på at skulle sættes igang, og det skræmmer mig lidt.

Da jeg for 6 år siden fik min datter, fdte jeg 40+4 og alt fik bare glat, og kan mærke at skuffelsen over det ikke forløber ligesådan denne gang presser lidt på.........

Men det er vel naturligt nok, og tjah, ud kommer han jo:0)

Anmeld

22. marts 2010

Diana...

Ha ha kan godt huske at jeg os havde det sådan. Han har det alt for godt der inde. 

Hvor er du bare smuk gravid.

sender dig en masse.

********ve-støv********

Anmeld

22. marts 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Ja overskriften siger jo sig selv:0) Venter venter venter og venter og venter så lige lidt mere!!!!

Christina¨nu

41+0

Rigtig flot mave...

MEEN.. Han skal se at komme ud nu.... Sender igen noget vestøv afsted til dig...

Knus

Anmeld

22. marts 2010

Tullebobs

Du ser nu stadig rigtig skøn ud - men hold da op hvor jeg forstår dig! Jeg er "kun" 40+3, men venter osse stadig (mere og mere utålmodigt).

Den der skuffelse over at det ikke forløber som sidst, kan jeg sagtens følge dig i. Jeg fødte 40+2 sidst - og tænkte så nok så kækt:, 'jamen så er jeg da bare sådan en der føder til tiden' NOT åbenbart...

Vestøv til dig - selvom jeg ikke ved, hvor klogt det er at dele ud af i min situation  Så skal vi to ikke bare tage os sammen og smutte nogle smukke babyer?

Knus fra Trine aka hvalen fra Nørresundby

Anmeld

22. marts 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Du ser nu stadig rigtig skøn ud - men hold da op hvor jeg forstår dig! Jeg er "kun" 40+3, men venter osse stadig (mere og mere utålmodigt).

Den der skuffelse over at det ikke forløber som sidst, kan jeg sagtens følge dig i. Jeg fødte 40+2 sidst - og tænkte så nok så kækt:, 'jamen så er jeg da bare sådan en der føder til tiden' NOT åbenbart...

Vestøv til dig - selvom jeg ikke ved, hvor klogt det er at dele ud af i min situation  Så skal vi to ikke bare tage os sammen og smutte nogle smukke babyer?

Åhh, en i samme båd og tak som altid for dine søde kommentarer:0)

Og jo, skal vi ikke lige lave en aftale om at vi i morgen tidlig har fået smuttet to smukke babyer til verdenen:0)

That would be sooooooo nice:0)

sender lidt af mit vestøv til dig, måske det hjælper.0)

christina

Anmeld

22. marts 2010

Pia.

Tullebobs skriver:

Trine, du skal altså også lige have en håndfuld veer i din retning, så vi kan få lille fisen ud til jer...

Knus og SE SÅ AT FØØØØDE....

Anmeld

22. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender en STORM af ve-støv afsted - PUST    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.