nej nej nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,rigtig god bedring med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det er bare så synd for dem når de kaster op.... De bliver så kede af det og forstår jo ikke rigtigt hvad der sker.

Ja hun var helt utrøstelig da hun kastede op første gang. Hun græd og græd og græd. Men der kom virkelig også meget og hun kunne næsten ikke få luft fordi det bare stod ud af hende...

Anmeld

22. marts 2010

Barbamama

Tak allesammen. Morgenmaden blev nede. Hun har ikke feber lige nu så jeg har lagt hende ud og sove.. Hun sover simpelthen så dårligt indenfor. Havde ellers prøvet at tage barnevognen ind i gangen og så lagt hende i den, men hun sov kun 1 time og hun plejer at sove 2-3 timer....

Her til middag gav jeg hende noget majsgrød og en flaske. Det må gerne blive derinde....

Men hun har da grinet lidt i dag selvom hun er rimelig pylret og helst bare vil være oppe ved mig hele tiden.

Anmeld

22. marts 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

så blev det vores tur.... Carla kastede op det meste af dagen i går og havde feber.. Hun græd og græd og græd og var vågen fra 13-19 hvor vi endelig fik hende til at sove. HELDIGVIS sov hun hele natten. HÅBER hun får det bedre i dag

Ååååh nej.....    - RIGTIG RIGTIG GOD BEDRING MED HENDE !!!!

Anmeld

23. marts 2010

Barbamama

Tak  Jeg tror sender hende i dagpleje i dag. Hun kastede ikke op i går og havde kun en smule feber om morgenen og så ikke resten af dagen. Nu hoster hun bare noget så forfærdeligt.... Har et kvarter til at finde ud af om hun skal af sted eller ej, men jeg tænker bare at hun jo kan hoste i lang tid og humøret var da højt i går....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.