nej nej nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Barbamama

så blev det vores tur.... Carla kastede op det meste af dagen i går og havde feber.. Hun græd og græd og græd og var vågen fra 13-19 hvor vi endelig fik hende til at sove. HELDIGVIS sov hun hele natten. HÅBER hun får det bedre i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

TbCp

michella80 skriver:

så blev det vores tur.... Carla kastede op det meste af dagen i går og havde feber.. Hun græd og græd og græd og var vågen fra 13-19 hvor vi endelig fik hende til at sove. HELDIGVIS sov hun hele natten. HÅBER hun får det bedre i dag

Århhh nej
Hvor er det dog træls med sådan noget i omløb!
Håber hun er over det allerede igen!

Anmeld

22. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Århhh nej
Hvor er det dog træls med sådan noget i omløb!
Håber hun er over det allerede igen!

Ja jeg gider det heller ikke.... Hele hendes barnevogn var smurt ind i opkast i går.....

Ja jeg håber også det var det..... Ikke mere bræk til os. Hvordan går det med Liva?

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja jeg gider det heller ikke.... Hele hendes barnevogn var smurt ind i opkast i går.....

Ja jeg håber også det var det..... Ikke mere bræk til os. Hvordan går det med Liva?

Aj føj

Ved ikke helt hvordan hun har det idag, hun har lige spist lidt morgenmad, håber det bliver nede!

Hun har heldigvis ikke haft feber, så ind imellem har hun haft det fint og har leget osv. men alt hvad der er kommet ned kommer op igen.

Anmeld

22. marts 2010

L.J.L

god bedring med hende

Anmeld

22. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Aj føj

Ved ikke helt hvordan hun har det idag, hun har lige spist lidt morgenmad, håber det bliver nede!

Hun har heldigvis ikke haft feber, så ind imellem har hun haft det fint og har leget osv. men alt hvad der er kommet ned kommer op igen.

ja jeg gav Carla lidt frugtmos til morges og en flaske. Det er i hende endnu

Anmeld

22. marts 2010

Barbamama

linselouise skriver:

god bedring med hende

Tak

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

michella80 skriver:

ja jeg gav Carla lidt frugtmos til morges og en flaske. Det er i hende endnu

Det er bare så synd for dem når de kaster op.... De bliver så kede af det og forstår jo ikke rigtigt hvad der sker.

Anmeld

22. marts 2010

Karo

michella80 skriver:

Det er helt utroligt så mange der er ramt af den virus. Marcus havde den forrige weekend og det er bare så syndt for dem når de ikke er raske

Rigtig god bedring til Carla herfra

Anmeld

22. marts 2010

lion

Jeg håber at Carla har det bedre nu.

Sikke en omgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.