IUI og uren hud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

uhhh spændende med både kvalme og ømme bryster, (er det ikk svært at lade være med at teste??) jeg har desværre ingen af delene

for dig

Lotte

Det er jo ikke alle der har de samme symptomer... Og en tæst kan jo ikke se det før på Tirsdag alligevel... Men jo, jeg er spændt... Hvad med dig????

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Sofiedk

Puh .... Er det idag eller først næste tirsdag du skal teste? Jeg synes godt nok mine niv og jag i underlivet har været vildt aftagende igår og idag, så håber ikke det er dårlige tegn. Ville ønske jeg bare kunne få ømme bryster i det mindste, det har jeg aldrig haft og må være et ultimativt tegn hvis det kommer

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Puh .... Er det idag eller først næste tirsdag du skal teste? Jeg synes godt nok mine niv og jag i underlivet har været vildt aftagende igår og idag, så håber ikke det er dårlige tegn. Ville ønske jeg bare kunne få ømme bryster i det mindste, det har jeg aldrig haft og må være et ultimativt tegn hvis det kommer

Jeg skal teste på tirsdag.. Får taget blodprøve om mandagen.. Men fertilitetslægen er der først om fredagen.. Så derfor tager jeg en alm. test om tirsdagen... Er meget spændt.. Har ligget ned i 4 dage for at øge chancerne og ingen sex efter inseminationen..

Anmeld

23. marts 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Det er jo ikke alle der har de samme symptomer... Og en tæst kan jo ikke se det før på Tirsdag alligevel... Men jo, jeg er spændt... Hvad med dig????

Knus Lene

Jeg krydser for gevinst, trods hverken ømme bryster, kvalme eller andre tegn (bortset fra vildt uren hud)

jeg er giga spændt og har svært ved at vente til onsdag i næste uge som er min testdag..

Anmeld

23. marts 2010

lotte32

Sofiekdk skriver:

samme her, min ømhed i understellet er også blevet meget mindre, så jeg gad også godt få bare en lille smule kvalme eller ømme bryster... bare lidt håbet lever dog stadig

hvornår kan du teste??

Anmeld

23. marts 2010

Sofiedk

Jeg kan teste på fredag, det er virkelig snart lige om lidt. Hold da op hvor det svinger meget med mit humør og hvordan mine fornemmelser er. Den ene dag er jeg helt sikker på den er der, den næste ikke.

Håber lever dog stadig, men tanken om en negativ test kan bare slå mig helt ud Det er ikke nemt med det her behandlingsræs

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Jeg kan teste på fredag, det er virkelig snart lige om lidt. Hold da op hvor det svinger meget med mit humør og hvordan mine fornemmelser er. Den ene dag er jeg helt sikker på den er der, den næste ikke.

Håber lever dog stadig, men tanken om en negativ test kan bare slå mig helt ud Det er ikke nemt med det her behandlingsræs

KÆMPE KRAMMER HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!! VI BURDE LAVE EN EKSTRA TESTLISTE UNDER BARNLØSHEDSBEHANDLIN INKL. HVILKEN TYPE BEHANDLING VI ER I.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.