IUI og uren hud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.150 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

lotte32

jeg blev insemineret for første, og forhåbentligt sidste gang, for en uge siden, og siden i fredags har jeg haft den værste omgang uren hud ever, værre end i mine teenage år 

tænker om det mon være de hormoner jeg har taget der først nu får mig til at slå ud??

andre der har oplevet det?? og nogle forslag til hvordan jeg får min hud pænere??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

jeg blev insemineret for første, og forhåbentligt sidste gang, for en uge siden, og siden i fredags har jeg haft den værste omgang uren hud ever, værre end i mine teenage år 

tænker om det mon være de hormoner jeg har taget der først nu får mig til at slå ud??

andre der har oplevet det?? og nogle forslag til hvordan jeg får min hud pænere??

Hej søde, jeg har det på samme måde... Pizzafjæs som vi kalder mig... Jeg kan rense og skrubbe og smøre og det hjælper aldrig en dyt... Det er jo hormonelt betinget... Sorry, men hvis du finder noget der dutter... SÅ SIG TIL!!!!!

Hvordan har du det i øjeblikket... Hvordan føles det dernede og andre steder...

Knus Lene

Anmeld

22. marts 2010

lotte32

syns godt nok det er træls med den hud, jeg render også rundt og ligner et trafikuheld  indtil i lørdags var jeg vildt øm i hele understellet, igår havde jeg lige en times tid hvor det føltes som om der sad en og stak en syl i maven på mig  men siden har jeg faktisk ikke haft ondt, så nu er det bare humøret som er langt under nulpunktet, ville ønske jeg bare kunne sove den næste uges tid indtil testdag..

og hvad med dig søde,  hvordan går du og har det??

Anmeld

22. marts 2010

Sofiedk

Jeg har også bare haft seriøst uren hud den sidste tid efter 3. iui, for dælen hvor jeg hader bare at ligne en teenager

Jeg har stadig helt vildt mange "smerter" i underlivet her 4 dage inden testdag, synes ikke de plejer at vare så lang tid, men for fanden hvor kan jeg dog bare mærke mit underliv hele tiden denne gang.

Anmeld

22. marts 2010

otlitrom

Ih, hvor jeg glæder mig til det bliver min tur

Der er ikke noget værre end uren hud.. Eller jo, det er der nok.. Men jeg føler mig ikke særlig charmerende når jeg har det..

Tænk på alle de guldklumper vi får! Dét må være vores fokus-punkt, når bumserne står i kø!

Anmeld

22. marts 2010

Sofiedk

Hvis man så for dælen da bare havde uren hud på grund af en graviditet ville det da være noget værd, men nææ nej

Anmeld

22. marts 2010

lotte32

Sofiekdk skriver:

Hvis man så for dælen da bare havde uren hud på grund af en graviditet ville det da være noget værd, men nææ nej

Ja hvis man bare vidste at der kom en baby ud af det, så var det da til at holde ud...

Anmeld

22. marts 2010

ønskebørn74

lotte30 skriver:

syns godt nok det er træls med den hud, jeg render også rundt og ligner et trafikuheld  indtil i lørdags var jeg vildt øm i hele understellet, igår havde jeg lige en times tid hvor det føltes som om der sad en og stak en syl i maven på mig  men siden har jeg faktisk ikke haft ondt, så nu er det bare humøret som er langt under nulpunktet, ville ønske jeg bare kunne sove den næste uges tid indtil testdag..

og hvad med dig søde,  hvordan går du og har det??

Jeg har det fint... Har nu også ømme bryster... Og kvalme... Og det stikker stadig i den ene side af min livmoder... Så enten driller min krop mig eller også er den i skabet...

Håber på det sidste.... Wiiiiiiii

Knus Lene

Anmeld

22. marts 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Helt enig.. Men hvis ikke jeg tager fejl.. Får vi måske de to streger..

Anmeld

23. marts 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Jeg har det fint... Har nu også ømme bryster... Og kvalme... Og det stikker stadig i den ene side af min livmoder... Så enten driller min krop mig eller også er den i skabet...

Håber på det sidste.... Wiiiiiiii

Knus Lene

uhhh spændende med både kvalme og ømme bryster, (er det ikk svært at lade være med at teste??) jeg har desværre ingen af delene

for dig

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.