FÅRK, hvad sker der? Det går stærkt! Gå i seng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

Rasmine

Alle de indlæg, endelig sker der noget, og så sidder man her og skal læse til eksamen i morgen.
Gå væk, alle I onde damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

bette

haha ja jeg kan sku heller ikke følge med..selvom jeg selv smider nogle indlæg.. haha.. det er sku da bare herligt..
du må vende stærkt tilbage og smide en helvedes masse indlæg som hævn:D

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

De giver dem bare max kakao idag :)

Drop nu det læsning - Du kan altid bestå en anden gang!

Anmeld

26. maj 2008

Anna-Rosa

Mebach skriver:

Alle de indlæg, endelig sker der noget, og så sidder man her og skal læse til eksamen i morgen.
Gå væk, alle I onde damer!

Tror da vist også du har ryggrad som en regnorm lige nu...Gå nu ind og læs! Arj bliv...det er så hyggeligt(L)

Anmeld

26. maj 2008

Lise

Haha.. sidder også her med ørepropper og mine lange kedelige økonomiske tekster... og jeg kommer IKKE videre..bliver sgu da nødt til at læse indlæggene for katten!!!

STOOOOOOOOOP SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så jeg kan få lavet noget!!! 8(

Det ER altså nemmest når der ikke sker en dyt her!

Anmeld

26. maj 2008

Rasmine

Lise skriver:

Haha.. sidder også her med ørepropper og mine lange kedelige økonomiske tekster... og jeg kommer IKKE videre..bliver sgu da nødt til at læse indlæggene for katten!!!

STOOOOOOOOOP SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så jeg kan få lavet noget!!! 8(

Det ER altså nemmest når der ikke sker en dyt her!

NEMLIG!
Lise, kom vi laver en klub.
Om lidt sender jeg flokken fra reden her i Viborg, sender dem lige ud til dig, så må du gejle dem lidt op, til at flyve ud og ordne de onde damer.
(Pånær Tynen, hun ER vist blevet ordnet nok!)

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Luk, skøge! ;)

Anmeld

26. maj 2008

Lise

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] flokken fra reden her i Viborg [/citat] Flokken fra reden? Hva' det? Er det noget med nogle fugle? Eller er det nogle rockere... (?) Men jaaah, helt klart Mette ;)

Anmeld

26. maj 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] flokken fra reden her i Viborg [/citat] [rød]Flokken fra reden? Hva' det? Er det noget med nogle fugle? Eller er det nogle rockere... (?)[/rød] Men jaaah, helt klart Mette ;)[/citat] Jer fra slummen...sådan forstår jeg den!:P

Anmeld

26. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] flokken fra reden her i Viborg [/citat] Flokken fra reden? Hva' det? Er det noget med nogle fugle? Eller er det nogle rockere... (?) Men jaaah, helt klart Mette ;)[/citat] Tynen ved hvad det er. Hun er bange, meget bange, og synger mange lange bange sange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.