bettemouse skriver:
bliver bims i mit hovede snart..
hver gang jeg skal skifte mikkel eller ja bare give ham stømper på.. så vrider han sig som en sindssyg.. og jeg kan på ingen måde holde ham fast.. han er lige som en bryder.. bliver sku sindssyg..
har faktisk helt sved på panden bagefter fordi jeg har kæmpet sådan emd ham.. prøver ellers at lave sjove ting og give ham legesager imens. men det virker ikke.. puha det er hårdt at skifte sit barn.. hahaa
hva med jeres børn er de også små krudtugler med ild i røven??
ha ha....jeg er gammel i faget...og har haft dit prob sååååå mange gange...og har det da også endnu...men jeg har fundet en løsning...
som for det meste hjælper.
jeg har jo de hersens kurve som hænger over hovedet på tif, derpå har jeg en lille træklovn...sådan en billig en til en tier...den hænger der fordi den er fyldt med små træperler...og kvæles skal hun sgu ikke (tror heller ikke hun kan bleve kvalt i dem) men den hænger der...off-limit...og hun ved den er forbudt...eller at hun ikke kan nå den til daglig...når så vi har balladen, får hun lov at holde den her klovn, og fordi den normal er forbudt, bliver den lige pludselig spændene...
det har altså funket ind til nu...
og det kan jo være hvad som helst, en gammel mobilos, eller noget særligt, som de kun får på puslebordet.
bare et råd...det funker som regel her.
for sådan nogle vilde unger er slet ikke til at have med at gøre
Anmeld