Hvor er sejrsskamlen for den bedste lortemor?! + Sprg om Panodil sugetabletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

Tynen

For så vil jeg gerne troppe op på den!

Var så ved læge for at få tjekket de ører på hende hystaden (Som jeg troede hun var) og det vidste sig at den stadig var galt med det ene øre.
Øv!

Fik besked på at give hende en Pano at sove på - Hvilket jeg lige har gjort og hvad tror i der skete?!
Ungen lagde sig med det samme ned og sov!!

Og hvad så nu?
Nu sidder jeg med den ondeste og mest sorte samvittighed - Hun har jo haft ondt det stakkels barn, mens jeg bare har bandet det skaberi langt væk og prøvet at ligge hende ned i tide og utide.

Jeg gav hende en numsepano, men hold op hvor hun strittede imod.
Det plejer hun ellers ikke.
Nu har jeg ikke lyst til at give hende dem mere, da jeg føler det som et overgreb på hende.
Synes ikke det er det fedeste at gøre ved hende i forvejen og vil da slet ikke når hun græder og vil væk mens man gør det.

Min søster siger så at man kan få Panodil sugetabletter med banansmag.
Nogle der har prøvet dem?
Jeg kan jo heller ikke få hende til at tage det flydende Panodil.

Sorry langt indlæg - Men har jo ikke været på siden kl 14!!!8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

heaven

hey...

åhhh, hun har jo haft ondt det lille pus...:(

Godt du kom til lægen og fik hende tjekket.... Skal der gøres noget mere, eller skal det gå over af sig selv???

Jannie

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Har fået en tid deroppe igen om en mdr.

Synes bare det er lang tid at jeg skal fylde hende med Panoer, så har overvejet at ringe til en ørelæge vi har og høre om det er normal procedure.

Anmeld

26. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Har fået en tid deroppe igen om en mdr. Synes bare det er lang tid at jeg skal fylde hende med Panoer, så har overvejet at ringe til en ørelæge vi har og høre om det er normal procedure.[/citat] Et godt råd fra en mor til et ørebarn: Få en tid hos ørelægen allerede nu, fortryder jeg ikke gjorde det da Mille's ballade med ørerne startede.

Anmeld

26. maj 2008

Lise

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Min søster siger så at man kan få Panodil sugetabletter med banansmag. Nogle der har prøvet dem? Jeg kan jo heller ikke få hende til at tage det flydende Panodil. [/citat] Har googlet de dersens bananpano'er...din søster tager gas på dig - de findes ikke! Synes absolut ikke det er noget overgreb at give en numsepano - det er jo hurtigt overstået. Men Simon har vist heller ikke så meget imod det... Hvad gør du når du skal tage hendes temperatur? Den tager du måske i øret eller munden? Nå, ville også lige sige stakkels lille Stella - det er jo så synd at ørene driller...men godt at i så fandt ud af det! God bedring til hende..

Anmeld

26. maj 2008

heaven

Tynen skriver:

Har fået en tid deroppe igen om en mdr.

Synes bare det er lang tid at jeg skal fylde hende med Panoer, så har overvejet at ringe til en ørelæge vi har og høre om det er normal procedure.

Ja, det var da godt nok også længe at vente.. Jeg ville heller ikke bryde mig om at give panodil så længe... tror også jeg ville ringe....

Det er nu synd for dem, når de døjer sådan...

Hehe, grinede forresten lidt af dit indlæg om din sviger, hehe... de er sgu belastende nogengange>(

Jannie

Anmeld

26. maj 2008

Tynen

Det var underligt .. Hun har nemlig en æske til at stå hjemme i deres skab.
Den er dig fra 12-15 kg.

Øv, måske findes de ikke til små børn så!

Anmeld

26. maj 2008

Lise

Nå, undskyld :$

Lise - åbenbart ikke så sej i googling

Anmeld

26. maj 2008

Sille

Nåhh.. den stakkels pige... De ører der er så lumske..Så lad være med at have det dårligt.. sådan er det jo når ungerne er så små at de ikke kan fortælle hvad der er galt...
Jeg ville helt klart bestille tid hos ørelægen nu ja.. du kan ligeså godt gå til tjek osv hos en rigtig ørelæge i stedet for hos sin prak. læge..
Du skal jo ikke bruge henvisning, så det er bare at ringe..
god bedring med de små øre-basser...
-sille

Anmeld

26. maj 2008

heaven

Tynen

Jeg kan jo heller ikke få hende til at tage det flydende Panodil.

Har du forresten prøvet at give hende det med en 5ml`s-sprøjte??
Lasse gider nemlig ikke skeen der følger med pakken, og sprøjten er nem at give med...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.