Hvornår skal man købe barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

smokin

Jeg skal hente min barnevogn på næste mandag (d.29 marts) der var 9 ugers leveringstid på den, så jeg synes bestemt du kan få kridtet skoene, hvis du vil have en speciel barnevogn. De fleste barnevognsforretninger har jo altid nogen på lager, men så kan du ikke helt selv få lov at bestemme - andet end imellem udvalget af hvad der står på lager.

Ellers kan man i øjeblikket købe sidste års modeller i babysam til nedsat pris, og ligeledes med udstillingsmodeller... (dem som alle har stået og hevet i).

KH

Zette

28+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg bestilte vores barnevogn 3 mdr. før jeg havde termin. Vi lagde et depositum på 500 kr. Min mand hentede først barnevognen i Danmarks Børn, da jeg havde født. Jeg er ikke overtroisk, men ville alligevel ikke have barnevognen hjem før, at jeg havde født

Anmeld

21. marts 2010

Christinahr

Det vidste jeg godt nok heller ikke. Da vi købte vogn for tre år siden gik vi i butikken da min dater var et par dage, købte en ammal junga og tog den med hjem samme dag

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

Vi købte barnevogn, da jeg var 19+0.

Vi har købt en fed brugt Odder - man kan knap se, at den har været brugt. Købte den gennem Pia. herinde fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.