Hvornår skal man købe barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.758 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Bare mig..

Hvornår købte i jeres barnevogn?

Vi har endnu ikke købt en, eller endda kigget på en. Vi er ikke overtroiske, men ja, det har vi bare ikke gjort. Men så kom jeg til at tænke på, hvornår man egentlig gør det? Eller hvornår i gjorde?

Og hvis man fx køber den i en butik, hvad så med leveringstiden, eller ventetiden på den?

Marikka 32+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

CamillaT89

Mine forældre har været så søde at give os en startpakke med barnevogn, tremmeseng, puslepude osv. Den fik vi hjem for en lille måneds tid siden

Anmeld

21. marts 2010

Jibbe

Vi har været ude og kigge på barnevogne og hos Ønskebørn skulle vi regne med 2½-3 måneders leveringstid på en Emmaljunga da vi ville ryge ind i en masse helligdage og industriferie, og hvis vi skulle have en Odder så siger de 8-10 uger i babysam, altså lige omkring 2 måneder... så vi tager snart ned og bestiller vores så vi er sikre på at den er der når han kommer ud i august!

Anmeld

21. marts 2010

FruEllingsen

Vi købte barnevognen da jeg var 26 +0, (eller det vil sige det gjorde min søde mor)

De steder vi har kigget på barnevogn har vi fået afvide at der ca op til 8 ugers leveringstid på vognen..

Så det kan godt være i snart skal ud og kigge

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Ohhhhh SHIT!!! Måske vi skulle til og komme afsted så! :/ otte uger? Jeg er jo otte uger fra terminen nu! :/

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Ved i om man så skal betale når man kommer derud og bestiller? eller om man kan vente til man henter den?

Anmeld

21. marts 2010

Halbschön

marikka skriver:

Ved i om man så skal betale når man kommer derud og bestiller? eller om man kan vente til man henter den?

Hejsa,

vi købte vores to uger før min termin i "Kære Børn - Mor & Barn" i Kolding... Hvis man skal have den til at stå i butikken indtil man har født, skal man lægge et depositum... Vi tog dog vognen med hjem med det samme - den kom ud til svigermor og stå, og så fik vi den hjem, da vi kom hjem fra sygehuset..

Mht. leveringstid.. Så tror jeg det kommer meget an på, hvilken slags vogn du vil ha..

Anmeld

21. marts 2010

Jibbe

Når man bestiller en Odder som vi gør så skulle man lægge 25% af vognens pris i depositum (eller var det 2500 kr?!) og så betaler man resten ved afhentning...

Anmeld

21. marts 2010

Bavianis

Vi har lige været i BabySam og de sagde også 10-12 uger worst case - det afhænger af ferier og helligdage etc.

De sagde så også, at skulle det forfærdelige ske, at man ikke fik brug for vognen (eller andet man havde købt), så fik man alle pengene igen - ingen problemer.

Held og lykke med fødsel snart:-)

Anmeld

21. marts 2010

mor-til-vanessa

marikka skriver:

Hvornår købte i jeres barnevogn?

Vi har endnu ikke købt en, eller endda kigget på en. Vi er ikke overtroiske, men ja, det har vi bare ikke gjort. Men så kom jeg til at tænke på, hvornår man egentlig gør det? Eller hvornår i gjorde?

Og hvis man fx køber den i en butik, hvad så med leveringstiden, eller ventetiden på den?

Marikka 32+3

jeg købte min barnevogn/klapvogn 3 mdr før jeg skulle føde og jeg tog den også med hjem og samlede den, så den kunne lufte alle giftstofferne ud til når bebs kom.

jeg er ikke overtroisk og min datter er sund og rark selvom barnevognen kom hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.