opdatering af baby.dk møde på Lolland/falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

nuggie

hvad siger I til den weekend som hedder den 17-18 april? det vil passe mig bedst lørdag men det kan også blive søndag

min søn bliver 11 år til sommer og til den tid skal han være storebror, han har aspgers syndrom, så han er lidt sær. Min mor er heldigvis flyttet til nakskov, så hun vil helt sikkert gerne tage ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Gittemor09

nuggie skriver:

hvad siger I til den weekend som hedder den 17-18 april? det vil passe mig bedst lørdag men det kan også blive søndag

min søn bliver 11 år til sommer og til den tid skal han være storebror, han har aspgers syndrom, så han er lidt sær. Min mor er heldigvis flyttet til nakskov, så hun vil helt sikkert gerne tage ham.

det lyder til at jeg/vi godt kan komme for mig er det ligemeget hvilken dag det bliver... tror alligevel ikke jeg har nogle planer... lige nu har jeg ingen aftaler der ihvertfald

Anmeld

30. marts 2010

Gittemor09

Er vi stadig på med d. 17-18??

og hvor mange er egentlig interesseret i at skal med??

Anmeld

31. marts 2010

nuggie

det passer mig bedst den 17. men der er kun en som har meldt tilbage, så som det der ud ligenu bliver det ikke til noget. ellers skal vi prøve at finde en anden dag? lidt længere fremme i tiden

Anmeld

31. marts 2010

lillemunk

Hej der
Jeg har overset den tråd, men er da helt sikkert med på et møde.
Det kunne være super hyggeligt.
krams fra Karin med 2 piger i maven 30+1

Anmeld

31. marts 2010

Gittemor09

jamen skal vi så ikke bare aftale at det bliver d. 17??

og lige give det et par ekstra dage at løbe på, så folk kan nå at vende tilbage??

Har skrevet brev til dem der har skrevet i dette emne nemlig..!!

Anmeld

31. marts 2010

Gittemor09

lillemunk skriver:

Hej der
Jeg har overset den tråd, men er da helt sikkert med på et møde.
Det kunne være super hyggeligt.
krams fra Karin med 2 piger i maven 30+1

jamen det lyder da bare helt vildt dejligt så håber vi at der bare er et par stykker der melder sig til

Anmeld

31. marts 2010

Lullaby

Må man gerne melde sig til selvom man bor på Sjælland?  Er nemlig født og opvokset på Lolland

Anmeld

31. marts 2010

Gittemor09

MorpåSjælland skriver:

Må man gerne melde sig til selvom man bor på Sjælland?  Er nemlig født og opvokset på Lolland

for min skyld gør det da ingenting overhovedet

Anmeld

5. april 2010

nuggie

jeg kommer desværre til at melde fra på at kunne holde baby møde der er sket nogen ting i mit liv som gør at jeg ikke kan overskude det. jeg håber at I finder et andet sted og for en hyggelig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.