opdatering af baby.dk møde på Lolland/falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.862 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Gittemor09

hejsa...

jeg kom for et stykke tid siden med et forslag om at vi kunne holde et babymøde... (enten som gravid, prøvende gravid, eller med barn)

der var en del opbakning, men siden har jeg ikke hørt mere... er folk stadig interesseret??

det kunne være smadder hyggeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Misa

jeg syntes det lyder hyggeligt..  

Anmeld

21. marts 2010

nuggie

jeg kunne også godt være frisk på et møde det kunne være hyggeligt.

Anmeld

21. marts 2010

starsofheaven

jeg kunne også godt være frisk på det ku være hyggeligt!

Anmeld

21. marts 2010

Gittemor09

det lyder da bare rigtig dejligt...

Så bliver det næste bare hvor vi skal mødes og sådan..!! altså sidst vi aftalte det var der en i rødby (kan ikke huske navnet) som sagde at hun gerne ville lægge hus til...

da jeg desværre ikke selv har mulighed for det..!!

Anmeld

21. marts 2010

nuggie

jeg lægger også gerne hus til hvis det bare bliver efter påske, vi er nemlig ved at få lavet badeværelse, så alt er kaos lige nu

jeg bor i søllested, det ligger mellem nakskov og maribo. lokal banen stopper her

Anmeld

21. marts 2010

Gittemor09

nuggie skriver:

jeg lægger også gerne hus til hvis det bare bliver efter påske, vi er nemlig ved at få lavet badeværelse, så alt er kaos lige nu

jeg bor i søllested, det ligger mellem nakskov og maribo. lokal banen stopper her

det lyder da super lækkert

har selv en søster der bor i søllested

og har selv boet der...

Anmeld

21. marts 2010

nuggie

hvis ikke der er andre som gerne vil lægge hus til, så skal vi jo bare finde en dag jeg går hjemme og har ikke så mange planer. så det er ikke så svært for mig at finde tid, men som sagt det skal bare være på den anden side af påske. og hvis det er en weekend dag, så er det også fint med mig, jeg skal bare lige finde en til at passe min store dreng men det heller ikke noget problem. (han er ikke vild med gæster)

Anmeld

21. marts 2010

starsofheaven

nuggie skriver:

hvis ikke der er andre som gerne vil lægge hus til, så skal vi jo bare finde en dag jeg går hjemme og har ikke så mange planer. så det er ikke så svært for mig at finde tid, men som sagt det skal bare være på den anden side af påske. og hvis det er en weekend dag, så er det også fint med mig, jeg skal bare lige finde en til at passe min store dreng men det heller ikke noget problem. (han er ikke vild med gæster)

okay ja så lad os finde en dato efter påsken engang..

Anmeld

21. marts 2010

Gittemor09

nuggie skriver:

ja, en weekend efter påske vil også passe mig fint og weekender fremover hvis det er noget vi finder ud af skal ske engang imellem :=)

for sofie starter dagpleje fra Maj af nemlig..!!

men håber da at du finder en barnepige..!! ellers har han måske nogle gode legekammerater Hvor gammel er han egentlig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.