Nu er det sq nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

tb skriver:

frugt og grøntsager kan godt virke dyre... men en meget vigtig ting ved kostomlægning er at spare på fedtet og ikke spise for meget.. ikke bruge fedtstof til stegning og lave så meget som muligt i ovnen.. små portioner og spise langsomt, så du kan mærke du bliver mæt.. en god ide kan være at drikke et stort glas vand før du spiser aftensmad.. det lægger en god bund..

da jeg skulle tabe mig, drak jeg cola light når jeg følte trangen til sukker.. selvfølgelig med måde, men synes det hjalp godt til at få tankerne væk fra det usunde..

tina

jeg sys lige netop at frugt og
grønt er dyrt.. Jeg er god til
og skære fedtet af kødet når
jeg spiser, spare på fedtstoffet
og bruger kun becel let til
stegning af mad..

Kan man lave bøffer osv
i ovnen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Kløver

jeg vil gerne tabe mellem 25-30 kg,
men jeg sy det er svært det med kosten,
både det med og tælle kalorier per dag,
men også det at alt det sunde er sq dyrt
og penge er ikke det vi har mest af lige nu..

Jeg kan ikke finde ud af det med og tælle
kalorier og fedt indhold og div. ting..

Og alli pillen er nogen jeg har fået så
det er heldigvis ikke nået jeg har spildt
penge på..

25-30 kg, hvad er din bmi da, på billedet ligner du slet ikke en der har 25-30 kg for meget, så i dit album, og synes da du ser normalvægtig ud. synes slet ikke du ser overvægtig ud. synes faktisk du ser ud til at være en flot pige

allipillen er jo også for folk med en bmi på over 30, og den er ikke en nem udvej, tværtimod. den udskiller jo alt olie, og derfor får du ikke de olier man behøver, feks omega. man skal jo også spise meget sundt med alli pillen, og jeg undersøgte det nemlig, og de bivirkninger der er vil jeg hellere undvære og så spise sundt, og bla undgå at få olie-afføring

Anmeld

21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

Maja84 skriver:

25-30 kg, hvad er din bmi da, på billedet ligner du slet ikke en der har 25-30 kg for meget, men kan jo sidde meget for neden som på mig.

allipillen er jo også for folk med en bmi på over 30, og den er ikke en nem udvej, tværtimod. den udskiller jo alt olie, og derfor får du ikke de olier man behøver, feks omega. man skal jo også spise meget sundt med alli pillen, og jeg undersøgte det nemlig, og de bivirkninger der er vil jeg hellere undvære og så spise sundt, og bla undgå at få olie-afføring

mit billed er også et par år
gammel, min bmi ligger på 29,41..

Anmeld

21. marts 2010

Kløver

MaleneS skriver:

mit billed er også et par år
gammel, min bmi ligger på 29,41..

okay, bare fordi der stod det var fra 2009, så undrede jeg mig

Anmeld

21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

hvor står der 2009?

Anmeld

21. marts 2010

mamalicious

Eva skriver:

Du taber dig jo ikke af mavebøjninger, men under fedtet strammer du musklerne, men først når alt er tabt kan du se dine muskler jo....hvis du feks styrketræner får du flere muskler og forbrænder derfor mere, men du skal vælge noget du gider at holde altid eller kikser det bare og du tager på igen.

Jeg svømmede en del for noget siden og det strammede alt flot op.

Men som sagt dyrkede jeg ingen motion andet end en gåtur da jeg tabte mig 30 kilo.

Men find en måde du gider resten af dit liv... og det er kosten der gør forskellen...

Knus..

Eva... er så nysgerrig efter at hører hvor lang tid det tog dig at tabe de 30 kg ? - Om du selv måtte punge ud for dine operationer ? Synes at det er nogle fantastiske billeder , af et super resultat !!! Øv jeg ville bare SÅ gerne have den styrke !!! Skal også af med 30 kg....

Kram Mamalicious

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

mamalicious skriver:

Eva... er så nysgerrig efter at hører hvor lang tid det tog dig at tabe de 30 kg ? - Om du selv måtte punge ud for dine operationer ? Synes at det er nogle fantastiske billeder , af et super resultat !!! Øv jeg ville bare SÅ gerne have den styrke !!! Skal også af med 30 kg....

Kram Mamalicious

Jamen... det tog mig 6 mdr. at tabe de 30 kilo og jeg måtte selv betale mine operationer...dvs maven var gennem danmark som jeg er medlem af, de betalte 23.000kr ud af de 27.000kr i alt. Brysterne måtte jeg selv betale, men søgte ikke engang om det, for jeg ville kune have Anna til at lave dem.

Det tager også en del samtaler med sig selv at komme igang...nøgen billeder hjælper, hvis man lige ser sig selv stå der og så også andres før efter fortællinger og billeder.

Men det er jo et spørgsmål om det er træls nok at være stor eller om det ikke betyder så meget. For mig var mit liv bare for kort til at være ked af noget som jeg jo selv er herre over...

Tak for de pæne ord, du kan selv komme til at tabe de kilo.. bare vent og se når først du er igang, så kører det.

Knus..

Anmeld

21. marts 2010

tb

MaleneS skriver:

jeg sys lige netop at frugt og
grønt er dyrt.. Jeg er god til
og skære fedtet af kødet når
jeg spiser, spare på fedtstoffet
og bruger kun becel let til
stegning af mad..

Kan man lave bøffer osv
i ovnen?

jeg ville ikke lave hakkebøffer i ovnen, men dem kan du stege på panden uden fedtstof, hvis du har sådan en fedtfri stegepande.. de koster ikke ret meget (100kr, tror jeg).. nogle laver dem godt nok i ovnen

men frikadeller kan man sagtens lave i ovnen, på bagepapir.. det gør jeg altid..

ja, frugt kan godt blive en dyr fornøjelse (10 for 20kr), men synes tit salat mm ikke koster ret meget i Fakta, netto mm..

held og lykke med det hele!!

knus tina

Anmeld

22. marts 2010

Ansemusen

Super flot at du har taget springet

Mht. træning er det vigtigt at man øger belastningen, altså med muskeltræning, fx. mavebøjninger. Vil du havde noget ud af dem er 25 om dagen ikke nok. Du skal hellere lave dem hver anden til tredje dag og tage så mange (på den rigtige måde så de virker) du kan, hvilket vil blive flere og flere jo stærkere dine mavemuskler bliver. Og så kan du med tiden begynde at tage vægte med ind i træningen, å det bliver endnu hårdere. En halv times motion om dagen er fint, det er primært kosten der tæller, men al ekstra motion får vægttabet til at gå hurtigere

Mit råd til dig er virkelige, at du skal se det som en livsstil og ikke bare tonse derudaf med flere timers motion dagligt, kun gulerødder (overdrivelse fremmer forsåelsen), men onde dig selv lidt godt i weekenden. Det skal helst ikke være meget hver eneste weekend, men et godt stykke chokolade, en lille is eller hvad du nu elsker. Noget som gør at det ikke føles så surt. Så falder man i, been there done that!!
Kan varmt anbefale Weight Watchers, det er genialt til at give en et fornuftigt forhold til al slags mad uden at det bliver til kategorier af forbudt og lovligt mad. Det forbudte bliver  altid så spændende, og jo mere man ikke må jo mere har man lyst. Men på WW må man alt, bare ikke altid. For mig føltes det meres mere humant end nogle andre kure/livsstilvomlægninger jeg har været på og jeg tabte mig også rigtig fint på det!

Held og lykke - og til de små fedtceller: GIV SLIIIIIIIIP!!!!!

Anmeld

22. marts 2010

Kløver

MaleneS skriver:

hvor står der 2009?

det var under dine billeder hvor der var en mappe, den hed de bedste fra 2009, så regnede jeg jo med billederne deri vra fra 2009

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.