Nu er det sq nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

Så piger, nu tager jeg mig sq endelig sammen
med den kur, for nu vil jeg sq gerne have den
bebse.. Jeg begynder på alli pillen idag, til en
lille hjælp.. heh..
Intet slik og søde sager i huset og kondi cyklen
er stillet frem.. Nu er mit lille problem så bare om
det kan overholdes og hvor meget motion jeg
burde lave?
Nogen der kan hjælpe med det?

Indtil videre går jeg en tur på ½ times tid og cykler
20 minutter om dagen, har tænkt mig også og lave
25 styks mavebøjninger om dagen..
Er det fint eller er der nået i sys der skulle laves om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Honningblomst

MaleneS skriver:

lille hjælp.. heh..
burde lave?

For din sundheds skyld er 30 min hvor du går til nok.

Jeg dyrkede slet ikke motion da jeg tabte mig, de 80% ad vægttab skyldes kosten, så det er der du skal være stædig og vedholdende og holde ud, for altid.

God kamp..

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

Lige en anden ting.. de der piller de har vist sig at slanke mest på din pengepung, du kan sagtens smide lige så meget uden.

Hvor meget vil du tabe? jeg var selv overvægtig da jeg blev gravid med de to store...og det er sgu en hård beslatning for kroppen, så super plan lige at få smidt nogle kilo..

Anmeld

21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

Eva skriver:

Lige en anden ting.. de der piller de har vist sig at slanke mest på din pengepung, du kan sagtens smide lige så meget uden.

Hvor meget vil du tabe? jeg var selv overvægtig da jeg blev gravid med de to store...og det er sgu en hård beslatning for kroppen, så super plan lige at få smidt nogle kilo..

jeg vil gerne tabe mellem 25-30 kg,
men jeg sy det er svært det med kosten,
både det med og tælle kalorier per dag,
men også det at alt det sunde er sq dyrt
og penge er ikke det vi har mest af lige nu..

Jeg kan ikke finde ud af det med og tælle
kalorier og fedt indhold og div. ting..

Og alli pillen er nogen jeg har fået så
det er heldigvis ikke nået jeg har spildt
penge på..

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

MaleneS skriver:

penge på..

Ok..jeg synes bare den er unødvendig, men smag og behag.

Du skal ikke tælle kalorier og det usunde er ikke billigere end det sunde...først kan du jo skære alt usundt fra som du spiser udover den almindelige kost, så er der sparet penge.

Spis seks gange om dagen, sæt dine perioner ned og lav al mad så fedtfattigt som muligt. Spis groft, grønt, frugt og kylling og fisk. Og det skal du gøre altid. Hvis det er svært, så smid det hele ind på madlog, så kan du se om du er på rette vej.

Og når det ikke er flere kilo så tager det jo ikke en evighed, men du må endelig ikke stoppe med at leve sundt, find en måde du kan altid, ellers er du tyk om et år igen.

Knus Eva...

Anmeld

21. marts 2010

Kløver

MaleneS skriver:

lille hjælp.. heh..
burde lave?

hvor meget vil du tabe, hvis man ikke er meget overvægtig burde det ikke have betydning for graviditet, hvis det feks er under 10 kg vi snakker om, men motion er altid got.

kroppen husker og det man gør til dagligt tæller derfor ikke med. kan anbefale 2-3 gange i ugen til at starte med, og så overveje om det er konditionstræning, eller styrketræning du vil eller begge dele.

konditionstræning er der man får pulsen op, det kan være gang(giver ikke nær så meget) det er for det meste hurtig gang, løb, aktiv cykling osv. noget hvor pulsen kommer op.

styrketræning er  godt, og er der man styrker musklerne, de hjælper med forbrænding. men man skal huske at man ikke pnktforbrænder, så fordi man laver mavebøjninger så taber man sig ikke på maven, man styrker mavens muskler, har man et sted man vil synes mindre fordi man har fedt, feks har jeg mit på røven,lårene og maven, derfor giver det ikke så meget at træne disse steder meget da man så får muskler indenunder og derfor kan komme til at se større ud, fordi musklerne indenunder bliver større, men forbrænder man ikke fedtet bliver man jo større lige der. jeg træner feks mere arme ryg og overkrop, for at udligne lidt

jeg vil gerne hjælpe dig med træning hvis du har lyst, du kan bare skrive en besked til mig hvis det er

har selv tabt 7 kg siden 26 jan

held og lykke med det, håber du får den ønskede effekt

Anmeld

21. marts 2010

tb

MaleneS skriver:

penge på..

frugt og grøntsager kan godt virke dyre... men en meget vigtig ting ved kostomlægning er at spare på fedtet og ikke spise for meget.. ikke bruge fedtstof til stegning og lave så meget som muligt i ovnen.. små portioner og spise langsomt, så du kan mærke du bliver mæt.. en god ide kan være at drikke et stort glas vand før du spiser aftensmad.. det lægger en god bund..

da jeg skulle tabe mig, drak jeg cola light når jeg følte trangen til sukker.. selvfølgelig med måde, men synes det hjalp godt til at få tankerne væk fra det usunde..

tina

Anmeld

21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

Eva skriver:

Ok..jeg synes bare den er unødvendig, men smag og behag.

Du skal ikke tælle kalorier og det usunde er ikke billigere end det sunde...først kan du jo skære alt usundt fra som du spiser udover den almindelige kost, så er der sparet penge.

Spis seks gange om dagen, sæt dine perioner ned og lav al mad så fedtfattigt som muligt. Spis groft, grønt, frugt og kylling og fisk. Og det skal du gøre altid. Hvis det er svært, så smid det hele ind på madlog, så kan du se om du er på rette vej.

Og når det ikke er flere kilo så tager det jo ikke en evighed, men du må endelig ikke stoppe med at leve sundt, find en måde du kan altid, ellers er du tyk om et år igen.

Knus Eva...

okay det vil jeg prøve..

Men tror du det vil være nok med
og cykle 20 min, gå ½ time og lave
25 mavebøjninger om dagen?

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

MaleneS skriver:

okay det vil jeg prøve..

Men tror du det vil være nok med
og cykle 20 min, gå ½ time og lave
25 mavebøjninger om dagen?

Du taber dig jo ikke af mavebøjninger, men under fedtet strammer du musklerne, men først når alt er tabt kan du se dine muskler jo....hvis du feks styrketræner får du flere muskler og forbrænder derfor mere, men du skal vælge noget du gider at holde altid eller kikser det bare og du tager på igen.

Jeg svømmede en del for noget siden og det strammede alt flot op.

Men som sagt dyrkede jeg ingen motion andet end en gåtur da jeg tabte mig 30 kilo.

Men find en måde du gider resten af dit liv... og det er kosten der gør forskellen...

Knus..

Anmeld

21. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

Maja84 skriver:

hvor meget vil du tabe, hvis man ikke er meget overvægtig burde det ikke have betydning for graviditet, hvis det feks er under 10 kg vi snakker om, men motion er altid got.

kroppen husker og det man gør til dagligt tæller derfor ikke med. kan anbefale 2-3 gange i ugen til at starte med, og så overveje om det er konditionstræning, eller styrketræning du vil eller begge dele.

konditionstræning er der man får pulsen op, det kan være gang(giver ikke nær så meget) det er for det meste hurtig gang, løb, aktiv cykling osv. noget hvor pulsen kommer op.

styrketræning er  godt, og er der man styrker musklerne, de hjælper med forbrænding. men man skal huske at man ikke pnktforbrænder, så fordi man laver mavebøjninger så taber man sig ikke på maven, man styrker mavens muskler, har man et sted man vil synes mindre fordi man har fedt, feks har jeg mit på røven,lårene og maven, derfor giver det ikke så meget at træne disse steder meget da man så får muskler indenunder og derfor kan komme til at se større ud, fordi musklerne indenunder bliver større, men forbrænder man ikke fedtet bliver man jo større lige der. jeg træner feks mere arme ryg og overkrop, for at udligne lidt

jeg vil gerne hjælpe dig med træning hvis du har lyst, du kan bare skrive en besked til mig hvis det er

har selv tabt 7 kg siden 26 jan

held og lykke med det, håber du får den ønskede effekt

okay jeg tror jeg holder mig til
gå og cykle så.. Men hjælper det
også på jeg taber mig på maven
når det er underkroppen jeg bruger?

Jeg vil jo gerne tabe de 25-30 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.