Kreta, Tyrkiet, Mallorca eller....?? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

smokin

Feluca09 skriver:

Jeg har været alle 3 steder du har valgt....

Tyrkiet det vil jeg ikke anbefale... folk bliver tit syge og ja så er de sku for påtrængende de mænd der...til a blive skør over....

Mallorca er okay....maden er dog bare for kedelig til mig...

Kreta....uha... lækkert lækkert sted...maden er så så lækker...og folket der er så hyggelig og venlige uden a det bliver for meget. Skal selv 2 uger til Rhodos som jo ligger ved siden a kreta... Rhodos kan altså også stærkt anbefales

enig - jeg lå 2 uger på hospitalet i tyrkiet (mamaris) og de gjorde bare ALT for at få lov at skære i mig og give mig indsprøjtninger... de tjener jo kassen på europæiske rejsende...

Og deres mænd er bare alt alt for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Livsmor

Har været alle steder flere gang, og forskellige steder.

SÅ vil sige, at det afhænger af hvad du vil ha´ ud af din ferie. Skal det bare være strand og afslapning. Eller skal du/I også ud at se lidt.

Personligt helder jeg mest til Grækenland, men i år bliver det baby(har termin d. 31/7) istedetfor badeferie.

Karina

Anmeld

22. marts 2010

Mussen2

Feluca09 skriver:

Jeg har været alle 3 steder du har valgt....

Tyrkiet det vil jeg ikke anbefale... folk bliver tit syge og ja så er de sku for påtrængende de mænd der...til a blive skør over....

Mallorca er okay....maden er dog bare for kedelig til mig...

Kreta....uha... lækkert lækkert sted...maden er så så lækker...og folket der er så hyggelig og venlige uden a det bliver for meget. Skal selv 2 uger til Rhodos som jo ligger ved siden a kreta... Rhodos kan altså også stærkt anbefales

enig -Tyrkiet kan ikke anbefales

Anmeld

22. marts 2010

sarahb

Helt sikkert Egypten- sharm el sheik.. Vildt luksus og meget billigt... De står på hænder for dig og maden er udsøgt.. Der kan snorkles fra strand kanten og der er masser af lave. Ekstremt børnevenligt og jeg har kun positivt at sige om det .. Har været der 5 gange nubog vi elsker det, det samme gør hele min familie der også rejser derned ofte...

Anmeld

22. marts 2010

Mussen2

sarahb skriver:

Helt sikkert Egypten- sharm el sheik.. Vildt luksus og meget billigt... De står på hænder for dig og maden er udsøgt.. Der kan snorkles fra strand kanten og der er masser af lave. Ekstremt børnevenligt og jeg har kun positivt at sige om det .. Har været der 5 gange nubog vi elsker det, det samme gør hele min familie der også rejser derned ofte...

Også enig i dette... vi har været i Tyrkiet, Mallorca, Grand canaria, Tenerife, Bulgarien, Frankrig, Sharm El sheik.

SHARM EL SHEIK ER SÅ FEDT! TYRKIET ER SÅ NOT FEDT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.