Milla-Victoria's mor skriver:
Halløjsa
Jeg er for tiden ved at lave lidt overvejelser omkring vores ferie som i år forhåbeligt går syd på 
Men jeg har aldrig rigtigt været på ferie (ud over diverse studieture). Så jeg har brug for lidt af jeres erfaringer 
En af de ting jeg tænker meget over er, at det skal være sikkert.... Har samtlige mord, og kidnapninger i baghovedet hver gang jeg undersøger et sted!!
Så del jeres erfaringer 
Knus Pernille 
Min søster, som lige er fyldt 50 inviterede hendes børn, svigerbørn og børnebørn til Egypten, og de har haft en fantastisk tur! De kom hjem i torsdags. Når de fortæller om det, er det som om man selv er der... Og jeg er slet ikke misundelig...nejnej.. 
Deres yngste barnebarn på ca. 1 år, havde det som blommen i et æg. Egyptere elsker børn og alle kom hen og snakkede med ham... Tjenerne på deres hotel gik endda med ham i hånden, så mor kunne få spist. Men kun i nærheden af moderen. De er utroligt gæstfrie, og de blev alle helt kede af at tage afsked.
Jeg ville i hvert fald til hver en tid tage til Egypten....både inden de fortalte om det... men da i hvert fald efter deres oplevelser!
De sagde så osse at de havde været heldige med at de ikke havde været der mens der var sandstorm, for så kunne man ingenting... De oplevede en sandstorm på deres sidste dag i Egypten, og det var selvfølgelig en fantastisk oplevelse, men måske knap så fantastisk, hvis det blæste sådan i en hel uge...
Ellers ville jeg gerne til Israel, meeeen det er jo ikke helt ufarligt...
Anmeld