DEM: I denne uge er der både kommet brev....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

N&J

Træls at du skal igennem alt det fordi han ikke kunne få taget sig sammen til at få taget to prøver.. helt ærligt, men når du så endelig står med papiret i hånden så er det sku fantastisk, og man får en form for afslutning, og hvis han ikke vil have delt forældremyndighed, så vil det jo være endnu sværere for ham senere at komme og kræve noget.. 

Håber du kommer ud på den anden side og får en afslutning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

SHERO

MorTilGustav skriver:

Hmm, ja det er underligt at sagerne er så forskellige.. Vi fik taget første sæt blodprøver i fredags og vi har ikke været i retten, til samtale eller noget som helst  Ved ikke om faderen har overtalt dem til at gå direkte til prøverne eller om han måske betaler dem? Det lyder lidt som om statsforvaltningen (eller hvem det nu er) prøver at trække den før de "gider" lave de DNA-tests..?

Spørger lige dig :-D Blev i automatisk indkaldt til blodprøver efter din søn blev født, du skulle ikke henvende dig nogen steder eller sådan noget vel? Min søn er lige blevet 10 uger, og regnede lidt med bare at få besked, men er sgu pludselig blevet i tvivl.... :-)

Anmeld

29. marts 2010

MorTilGustav

Tullen85 skriver:

Spørger lige dig :-D Blev i automatisk indkaldt til blodprøver efter din søn blev født, du skulle ikke henvende dig nogen steder eller sådan noget vel? Min søn er lige blevet 10 uger, og regnede lidt med bare at få besked, men er sgu pludselig blevet i tvivl.... :-)

Hey!
Ja, jeg fik i sin tid at vide at de ikke kunne gøre mere i sagen før der kunne tages blodprøver når min søn var blevet 3 mdr.. Modtog så brev fra statsforvaltningen i midten af februar med nogle papirer jeg skulle underskrive for at vi kunne komme videre m blodprøverne og ca en måned senere kom der så brev om at jeg skulle ringe til bylaboratoriet og få tid til blodprøvetagningen (2 med 1 uges mellemrum). Det gjorde jeg med det samme, fik tid to dage senere, fik taget sidste sæt prøver i fredags og nuher venter vi så på svar  Så går ikke ud fra at du skal gøre noget

Anmeld

29. marts 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Tullen85 skriver:

har du med delt ametet at faren ikk vil kendes ved din dreng det skal du??? og nogen blever føst kaldt til møde det gjorde jeg!!! og så skal i vær skrive under på i vil ha taget boldprøveR!! og så bagefter blever der taget blodprøver!! knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.