MorTilGustav skriver:
Hmm, ja det er underligt at sagerne er så forskellige.. Vi fik taget første sæt blodprøver i fredags og vi har ikke været i retten, til samtale eller noget som helst
Ved ikke om faderen har overtalt dem til at gå direkte til prøverne eller om han måske betaler dem? Det lyder lidt som om statsforvaltningen (eller hvem det nu er) prøver at trække den før de "gider" lave de DNA-tests..?
Det er fordi vores sag er så udkørt som den er...
Altså min eks og jeg var sammen da marcus blev født, og han skrev under på omsogs og ansvars erklæringen.
han skred så fra os i maj måned sidste år hvor marcus var et halvt år gammel.
Så hev han mig i statsamtet da han ville have den fulde forældremyndighed over ham

(kunne kun grine over det) til mødet siger han så at han ikk er far til marcus osv... så begynder faderskabs sagen så og han sender den i retten. I retten får vi dommen at de ikke "gider" tage prøver på marcus og ham da jeg er så sikker på hvem der er mit barns far.
Har hørt at et barn skal være under et halvt år for at de gider tage blodprøver. ellers så er det spildt kamp fra faderens side af, hvis han har ageret far for barnet.
Hov og mens alt dette stod på, nægtede stats amtet at lave samkvem mellem de to da min eks var i tvivl.. hæhæhæhhæ.... så den 5 maj er det er år siden min eks har set sin søn....
Kram betina
Anmeld