DEM: I denne uge er der både kommet brev....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Leneur

Fra Statsforvaltningen om at faderskabssagen nu er sendt videre til retten, da idioten (min x) ikke kunne sanse at underskrive papirerne så der kunne blive taget blodprøver.

Fra retten at vi skal møde d. 15. april for at afgive forklaring i sagen. Gider bare ikke se på ham men hvis jeg kender ham ret, dukker han nok ikke op alligevel.

Så nogen gange ønsker jeg bare at han forsvandt fra jordens overflade og blev trukket ned i helvede, hvor han hører til. Eller at jeg vandt nogen af de mange millioner i lotto, så jeg kunne lokke ham med penge, hvis han bare holder sig væk og ikke ville have samvær.( penge betyder meget for ham)

Må jo desværre endnu engang væbne mig med tålmodighed og vente igen, igen. Heldigvis er min dejlige guldklump af en datter verdens 8. vidunder og en dejlig glad tilfreds pige som gør det, det hele værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

frk Jensen

Leneur skriver:

Fra Statsforvaltningen om at faderskabssagen nu er sendt videre til retten, da idioten (min x) ikke kunne sanse at underskrive papirerne så der kunne blive taget blodprøver.

Fra retten at vi skal møde d. 15. april for at afgive forklaring i sagen. Gider bare ikke se på ham men hvis jeg kender ham ret, dukker han nok ikke op alligevel.

Så nogen gange ønsker jeg bare at han forsvandt fra jordens overflade og blev trukket ned i helvede, hvor han hører til. Eller at jeg vandt nogen af de mange millioner i lotto, så jeg kunne lokke ham med penge, hvis han bare holder sig væk og ikke ville have samvær.( penge betyder meget for ham)

Må jo desværre endnu engang væbne mig med tålmodighed og vente igen, igen. Heldigvis er min dejlige guldklump af en datter verdens 8. vidunder og en dejlig glad tilfreds pige som gør det, det hele værd.

Hey...

Han må ikke blive væk fra retten, så blir han hentet af politiet og smidt i en celle indtil et nyt møde kan finde sted.

Jeg har selv lige været turen igennem og syns da det var skod at se min eks igen, men jeg fik en helt anden ro på bagefter, for jeg tænkte sårn en klaphat..

Nu er min historie en anden end jeres da jeg ikke selv valgte fra starten af at blive enlig mor, men nu kunne jeg ikke forestille mig andet.

Jeg har lige været i retten angående fuld forældremyndighed over Marcus, men tror ikke jeg får den... og fik sgu lidt ondt af manden og hans sølle liv

Alle børn har ret til en far, men en papfar kan være lige så god (endda bedre) end bio faren.

Kram Betina...

Anmeld

21. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

BetinaMørk skriver:

Hey...

Han må ikke blive væk fra retten, så blir han hentet af politiet og smidt i en celle indtil et nyt møde kan finde sted.

Jeg har selv lige været turen igennem og syns da det var skod at se min eks igen, men jeg fik en helt anden ro på bagefter, for jeg tænkte sårn en klaphat..

Nu er min historie en anden end jeres da jeg ikke selv valgte fra starten af at blive enlig mor, men nu kunne jeg ikke forestille mig andet.

Jeg har lige været i retten angående fuld forældremyndighed over Marcus, men tror ikke jeg får den... og fik sgu lidt ondt af manden og hans sølle liv

Alle børn har ret til en far, men en papfar kan være lige så god (endda bedre) end bio faren.

Kram Betina...

Han kommer ikke i en celle indtil næste møde..
Du skal kun én gang i retten, og møder manden ikke op, så er det kun ham der blir kaldt i retten igen. ikke damen..

Har selv prøvet det, og pt venter jeg svar fra blodprøverne, sku gerne ha svar i næste uge- rigtig træls da min datter bliver et år også. . Det hele burde have været afgjort for laaaabg tid siden..

Så føler virkelig med trådstarteren...

Anmeld

21. marts 2010

frk Jensen

LouiseVous skriver:

Han kommer ikke i en celle indtil næste møde..
Du skal kun én gang i retten, og møder manden ikke op, så er det kun ham der blir kaldt i retten igen. ikke damen..

Har selv prøvet det, og pt venter jeg svar fra blodprøverne, sku gerne ha svar i næste uge- rigtig træls da min datter bliver et år også. . Det hele burde have været afgjort for laaaabg tid siden..

Så føler virkelig med trådstarteren...

yay så lærte frk mørk også noget idag...

men det er nok fordi vores sager ikke er ens. Jeg har selv været i retten ang faderskabssagen, men min eks har nu endelig godtaget at han ER far til min søn.
vi har dog ikke fået taget blodprøver, da retten holdte med mig frem for ham.

kan self godt forstå ts uden tvivl... men man kommer ud over det og kan se fremad bagefter. kan huske i dagene lige op til mødet der kunne jeg kun tænke på sagen og ikke ret meget andet. men her anden gang vi var i retten var jeg mere afklaret med det og havde endda lige en syg søn samtidig!

vi mødre er skabt til at klare mere end man lige tror...

kram Betina

Anmeld

21. marts 2010

MorTilGustav

BetinaMørk skriver:

yay så lærte frk mørk også noget idag...

men det er nok fordi vores sager ikke er ens. Jeg har selv været i retten ang faderskabssagen, men min eks har nu endelig godtaget at han ER far til min søn.
vi har dog ikke fået taget blodprøver, da retten holdte med mig frem for ham.

kan self godt forstå ts uden tvivl... men man kommer ud over det og kan se fremad bagefter. kan huske i dagene lige op til mødet der kunne jeg kun tænke på sagen og ikke ret meget andet. men her anden gang vi var i retten var jeg mere afklaret med det og havde endda lige en syg søn samtidig!

vi mødre er skabt til at klare mere end man lige tror...

kram Betina

Hmm, ja det er underligt at sagerne er så forskellige.. Vi fik taget første sæt blodprøver i fredags og vi har ikke været i retten, til samtale eller noget som helst  Ved ikke om faderen har overtalt dem til at gå direkte til prøverne eller om han måske betaler dem? Det lyder lidt som om statsforvaltningen (eller hvem det nu er) prøver at trække den før de "gider" lave de DNA-tests..?

Anmeld

21. marts 2010

frk Jensen

MorTilGustav skriver:

Hmm, ja det er underligt at sagerne er så forskellige.. Vi fik taget første sæt blodprøver i fredags og vi har ikke været i retten, til samtale eller noget som helst  Ved ikke om faderen har overtalt dem til at gå direkte til prøverne eller om han måske betaler dem? Det lyder lidt som om statsforvaltningen (eller hvem det nu er) prøver at trække den før de "gider" lave de DNA-tests..?

Det er fordi vores sag er så udkørt som den er...

Altså min eks og jeg var sammen da marcus blev født, og han skrev under på omsogs og ansvars erklæringen.

han skred så fra os i maj måned sidste år hvor marcus var et halvt år gammel.
Så hev han mig i statsamtet da han ville have den fulde forældremyndighed over ham (kunne kun grine over det) til mødet siger han så at han ikk er far til marcus osv... så begynder faderskabs sagen så og han sender den i retten. I retten får vi dommen at de ikke "gider" tage prøver på marcus og ham da jeg er så sikker på hvem der er mit barns far.
Har hørt at et barn skal være under et halvt år for at de gider tage blodprøver. ellers så er det spildt kamp fra faderens side af, hvis han har ageret far for barnet.
Hov og mens alt dette stod på, nægtede stats amtet at lave samkvem mellem de to da min eks var i tvivl.. hæhæhæhhæ.... så den 5 maj er det er år siden min eks har set sin søn....

Kram betina

Anmeld

21. marts 2010

Leneur

MorTilGustav skriver:

Han har ikke villet anerkende faderskabet , så underskrev ikke de papirer retsgenetisk har sendt ham, så vi kunne få taget blodprøver og derfor skal vi i retten.

Anmeld

21. marts 2010

Leneur

BetinaMørk skriver:

Hey...

Kram Betina...

Ja alle børn har ret til en far, bare ikke for enhver pris og ja giver dig ret i at en pap/bonus/stedfar kan være tusind gange bedre end bio-faren. Håber da også at når alt det her er overstået at jeg får lyst til at finde en mand som skal være meget dejlig både for mig og Silje igen. Lige pt hænger de mig nemlig langt ud af halsen... ;-)

Anmeld

21. marts 2010

frk Jensen

Leneur skriver:

Ja alle børn har ret til en far, bare ikke for enhver pris og ja giver dig ret i at en pap/bonus/stedfar kan være tusind gange bedre end bio-faren. Håber da også at når alt det her er overstået at jeg får lyst til at finde en mand som skal være meget dejlig både for mig og Silje igen. Lige pt hænger de mig nemlig langt ud af halsen... ;-)

Det kommer med tiden at man får lyst til en ny mand.. og man skal være psykisk ovenpå igen efter sårn en omgang de kære mænd byder os.

Men om der går 1 mdr eller 5 år det er lige meget... for mig er det snart et år siden at min eks skred og jeg tvivler stadig på at jeg er parat til en ny fyr..

Anmeld

22. marts 2010

N&J

MorTilGustav skriver:

Jamen søde Cecilia, det er kun fordi farmand i dit tilfælde er gået med til at få taget prøverne, ellers var han også blevet hevet i retten, og mht dna skrab, så handler det vist om at der ikke er oprettet labatorier til dna prøverne, og så er blod vel også dna, eller er det mig der er helt galt på den???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.