kost og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Mussen2

Jeg hørte også jordbær og chokolde, men det voldte ikke problemer her.

Dog var der problemer med kål i alle afskygninger, men det er jo heller ikke lige sæson for det nu. Jeg har også hørt citrus frugter og kaffe.

Jeg tror på at noget kan give ondt i maven hos de små, men mon ikke det er meget individuelt. Jeg synes det er fint at være opmærksom på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Hihi, ja det kan du, godt jeg lige fik sat det på plads  Kan dog ikke selv lide sild, så kunne godt undvære! Men jordbær og chokolade - mums!!

Jeg har det fint, hårdt men fint og glæææder mig helt vildt til at møde lillemanden

det kan jeg godt forstå!!! Jeg synes det sidste stykke tid gik smadder hurtigt! og bagefter sad jeg virkelig og savnede at være gravid Hvem skulle have troet man kommer til at savne den store klodsede mave man går ind i alting med!?

Så husk at nyde det Der kommer noget fantastisk ud af det, men man kan vist ikke undgå at savne det efter fødslen!

knus

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Caroline86 skriver:

det kan jeg godt forstå!!! Jeg synes det sidste stykke tid gik smadder hurtigt! og bagefter sad jeg virkelig og savnede at være gravid Hvem skulle have troet man kommer til at savne den store klodsede mave man går ind i alting med!?

Så husk at nyde det Der kommer noget fantastisk ud af det, men man kan vist ikke undgå at savne det efter fødslen!

knus

Jeg forventet sjovt nok at savne det! Specielt det med at have tyk mave af en god grund (frygter hængemaven med strækmærker efterfølgende) og så de dejlige komplimenter jeg får af folk! Både folk jeg kender og ikke kender  Det får jeg ellers ikke så ofte, så selvtilliden bliver da boostet godt her under graviditeten!

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Jeg forventet sjovt nok at savne det! Specielt det med at have tyk mave af en god grund (frygter hængemaven med strækmærker efterfølgende) og så de dejlige komplimenter jeg får af folk! Både folk jeg kender og ikke kender  Det får jeg ellers ikke så ofte, så selvtilliden bliver da boostet godt her under graviditeten!

ja, det er sundt at være gravid

Jeg har dog oplevet lidt rigeligt gange at møffe mig gennem supermarkeder med kommentaren "jeg smutter lige bagom her" med resultatet at jeg sidder fastkilet mellem en indkøbsvogn og en reol......

Vi var ude og ose lidt forleden og havde jo selvfølgelig Laura med i barnevognen. Da vi skulle have hende ud af bilen fra autostolen til vognen var der en kvinde der kom hen og beundrede hende! Der blev jeg lige 10 cm højere

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Caroline86 skriver:

ja, det er sundt at være gravid

Jeg har dog oplevet lidt rigeligt gange at møffe mig gennem supermarkeder med kommentaren "jeg smutter lige bagom her" med resultatet at jeg sidder fastkilet mellem en indkøbsvogn og en reol......

Vi var ude og ose lidt forleden og havde jo selvfølgelig Laura med i barnevognen. Da vi skulle have hende ud af bilen fra autostolen til vognen var der en kvinde der kom hen og beundrede hende! Der blev jeg lige 10 cm højere

Uhh ja, det glæder jeg mig også rigtig meget til  Så gør det ikke helt så meget at ingen komplimenterer mig lægnere, haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.