Astma eller? (også på øffen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

..

Hej.

Min søn på 9½ måned har igen igen besværet vejrtrækning. Hver gang han bliver forkølet så sætter det sig på luftvejene. Har en del gange ladet være at give ham noget for det og en del gange har han fået hhv airomir og spirocord inhalator.

Nu er mit spørgsmål, han piver når han trækker vejret for tiden og hoster en del. Jeg giver ham begge slags medicin og jeg ved at airomir virker med det samme og den anden kan det tage op til 3 uger før den virker helt. Men der er ingen effekt? Begyndte at give dem i forgårs og der er ingen ændring i hans piveri?

Nogen kloge råd til hvordan jeg kan hjælpe ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Joan ( Smallie )

Har set det men kan ikke hjælpe dig. Sorry og held og lykke med det.

Joan

Anmeld

20. marts 2010

Kristina V

Altså som det er nu, er fugtigheden jo rigtig lav, så de små (og især astmabørn) kommer til at lide under det.

Vi er trådt op i dosis på spiocort (2 pust 2 gange dagligt), og bruger en luftbefugter inde på hendes værelse. Det virker fantastisk hos os. nu er det bare alm. irritations hoste som kan komme indimellem.

/

Anmeld

20. marts 2010

BK

No idé, men vil bare lige sige stakkels lille pus...

Anmeld

20. marts 2010

..

Kristina V skriver:

Altså som det er nu, er fugtigheden jo rigtig lav, så de små (og især astmabørn) kommer til at lide under det.

Vi er trådt op i dosis på spiocort (2 pust 2 gange dagligt), og bruger en luftbefugter inde på hendes værelse. Det virker fantastisk hos os. nu er det bare alm. irritations hoste som kan komme indimellem.

/

Tak, det er da et forsøg værd

Anmeld

20. marts 2010

Muffinmus

hhm, måske, det er der jo desværre mange der har.

En anden ting der er værd at tjekker er om i har et sundt hus...

Fik selv astma af at bo i et usundt hus, altså hvor vi ikke vidste der var skimmelsvamp og svampepsporer og andre lign sager. DEt holdte med det samme da jeg flyttede. Min mand mærkede intet, det qangreb kun mit lungesystem.

Anmeld

20. marts 2010

..

Hvis det er huset, så er det da godt at vi er ved at sælge (hvis lige der kommer en køber altså..)

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

jeg kan kun anbefale at prøve naturmedicin, men det er i vist efterhånden træt af at høre på..

men hvor om alting er, så er Emil altså 99% sluppet af med hans AB og han får hverken maske, dråber eller noget mere..

vi kan ane en snert af det hvis han er meget forkølet.

14 dage på naturmedicinen og han var fri af masken! og vi går jo den gode tid i møde, så måske var det værd at prøve.

Anmeld

20. marts 2010

..

Susan1978 skriver:

jeg kan kun anbefale at prøve naturmedicin, men det er i vist efterhånden træt af at høre på..

men hvor om alting er, så er Emil altså 99% sluppet af med hans AB og han får hverken maske, dråber eller noget mere..

vi kan ane en snert af det hvis han er meget forkølet.

14 dage på naturmedicinen og han var fri af masken! og vi går jo den gode tid i møde, så måske var det værd at prøve.

Ej, Susan, det vil jeg helt vildt gerne høre mere om!!

Jeg vil super gerne vide hvad det hedder, hvor jeg kan købe det og om der er nogen bivirkninger?

Hvor ville det bare være kanon hvis det kunne virke, hader al den medicin..

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

Det er faktisk også meget bedre end at stoppe ham med binyrebarkhormon, for det holder det kun nede og fjerner det ikke.

Jeg ved ikke om det er forskelligt fra barn til barn, men kunne du ikke sende en mail til Lillianna Sunn Jalksø 

jalksoe@hotmail.com

det er gennem hende jeg har købt dem, hun er massør og zoneterapeut, jeg er sikker på hun vil hjælpe dig eller hvert fald guide dig videre.

bare referer til mig og Emil.

jeg mener jeg gav 125 pr flaske og han fik 3 forskellige dråber.

håber du tager kontakt til hende.

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.