barnevogn/klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

bette

Tynen skriver:

Klapvognen er skod, hvis du spørger mig.
Den er så tung og klodset at køre rundt med og jeg ville sådan ønske at jeg havde undersøgt markedet liiiidt bedre inden jeg købte den.
Jeg har brugt den meget få gange, da jeg simpelthen ikke magter at skulle smide hele min vægt over styret hver gang jeg skal dreje skidtet..
Kort sagt: Alt for stor, alt for tung og alt for klodset!
(Efter min mening, vel at mærke   )

Barnevognen synes jeg er ok.
Den holder nu til 2. barn og fejler intet

hmm det lyder dælme ikke som en fantastisk vogn

men hva gør man så..

vil gerne have noget billigt.. men det skal heller ikke være noget skrammel jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Anja

Jeg er en af dem, der tror at pris og kvalitet meget følges ad, når vi taler om barnevogne. Desværre.

Hvis det er til lille bebs i maven, så har du jo god tid til at holde øje med et godt tilbud. Kender flere, der sværger til Brio og de er da ret ofte på tilbud til omkring 4000kr.

Vi har selv fornylig købt en ny Emmaljunga fordi vi havde købt en billig barnevogn fra Coop som ekstra, og den var bare så skod træls, tung, uhandig, knirkede og var klodset.

Selvom det er mange penge, så tror jeg at de som regel er godt givet ud, når man køber en af de klassiske mærke.

Anmeld

21. marts 2010

Grynt

Jeg har en basson klapvogn som jeg har brugt til 2 børn. Den har jeg faktisk været monster glad for. Ved man tit kan købe basson barnevogne med alt inc til billige penge.

Hvis du ikke har noget i mod en brugt barnevogn er siderne på gul og gratis og dba jo spækket med flotte vogne.

Anmeld

21. marts 2010

Muffinmus

Grynt/Tina skriver:

Jeg har en basson klapvogn som jeg har brugt til 2 børn. Den har jeg faktisk været monster glad for. Ved man tit kan købe basson barnevogne med alt inc til billige penge.

Hvis du ikke har noget i mod en brugt barnevogn er siderne på gul og gratis og dba jo spækket med flotte vogne.

ENIG

Vil til enhver tid hellere bruge penge på brugt men godt, ned nyt men billigt!!!!

Og alle mine gode vogne er købt brugt, både barnevogne og klapvogne, så det vil jeg også sige er det smarteste:-)

Anmeld

21. marts 2010

bette

det har i nok ret i.. jeg må se mig omkring inde på gul og gratis og dba..

Anmeld

21. marts 2010

bette

tror jeg har taget en beslutning..

tror jeg vil købe en luksus bacis pakke hos babysam.. færdig slut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.