barnevogn/klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

bette

er der nogen af jer der har en af delene eller begge dele fra bilka?

noget godt ?? noget dårligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Grynt

HEST

Svare dig nu kort alligevel. Har ingen af delene, men kan da ikke forstille mig det skulle være andet end i orden. Jeg kunne godt selv finde på at købe det hvis jeg fik brug for det...men det gør jeg ikke!!!!!!

Anmeld

20. marts 2010

Siber

HEST,

Men min gamle kollega købt en, men blev ked af den, fordi hun syntes den var for  tung, og ja hvor jeg sammenlignede den med vores fra emmaljung og den, ja så var den lidt tungere.

Knus Siber

Anmeld

20. marts 2010

Joan ( Smallie )

Det har jeg og er glad for den. Den er bare ved at være slidt.

Anmeld

20. marts 2010

bette

Grynt/Tina skriver:

HEST

Svare dig nu kort alligevel. Har ingen af delene, men kan da ikke forstille mig det skulle være andet end i orden. Jeg kunne godt selv finde på at købe det hvis jeg fik brug for det...men det gør jeg ikke!!!!!!

æhmm hest????

Anmeld

20. marts 2010

Muffinmus

min dagpleje barnevogn købte min mutti til os i Bilka...JEG synes personligt det er en rigtig skod vogn, og ellerde nu ser den langt mere slidt un ned nogle af mine Odder vogne der oven i købet er købt brugt.

Den knirker og er træls at køre  med, besværlig at bøvle med kassen osv.

Anmeld

20. marts 2010

Susan1978

altså hvis de er i nærheden af babysam´s wonder xl, så skal du ikke gøre det..

den har vi, dog har den holdt i 7 år efterhånden men den er stor og bøvlet og kræver helt sikkert en stor bil, den skramler og er møgbesværlig.  det eneste positive er at den har et liggemål på 98 cm mener jeg. (hvert fald en af de helt store)

men kender ikke bilkas vogne.

Anmeld

20. marts 2010

Tynen

Klapvognen er skod, hvis du spørger mig.
Den er så tung og klodset at køre rundt med og jeg ville sådan ønske at jeg havde undersøgt markedet liiiidt bedre inden jeg købte den.
Jeg har brugt den meget få gange, da jeg simpelthen ikke magter at skulle smide hele min vægt over styret hver gang jeg skal dreje skidtet..
Kort sagt: Alt for stor, alt for tung og alt for klodset!
(Efter min mening, vel at mærke    )

Barnevognen synes jeg er ok.
Den holder nu til 2. barn og fejler intet

Anmeld

20. marts 2010

Tynen

- Og som Susan lige tilføjer, så er det bare et motherfåkking monstrum at skulle have med i bilen..
Jeeeez

- Mener faktisk at vi er nødsaget til at tage hjulene af den, for at den kan være i bagagerummet.. Men du må ikke hænge mig op på det..
Må lige tjekke efter en dag hvor jeg har særdeles meget overskud

Anmeld

20. marts 2010

Joan ( Smallie )

Men de har vel flere forskellige vogne i bilka??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.