Babydyne - størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Tak. Det var også sådan en vi endte med at købe, da de sagde i butikken at det var standard-babystørrelsen. Men der findes en mindre størrelse også. Nu husker jeg ikke lige målene på den, men det virker som om den er svær at finde sengetøj til. Vi var ude i en butik i sidste uge, hvor de havde den seng vi har købt (liggemål 90 cm) sat op og hvor der lå en dyne i der helt klart var mindre end sengen. Da jeg så den, tænkte jeg igen at den vi har købt nok bliver lidt voldsom til sengen, men vi må vel bare se. Vi har ikke selv fået sengen leveret endnu, så har ikke haft mulighed for at prøve det af i virkeligheden.

Maria

Selvfølgelig findes der én der er lidt mindre, det var jo fedt for producenterne hvis du hoppede på at du var nødt til at købe ti dyner i alt inden barnet fylder 5

Ej, pjat - det er altså mit klare indtryk at 70 x 100 er standard babystørrelse og alt sengetøj jeg har set på til babyer har haft samme mål. Så den størrelse går du i hvert fald ikke forkert af. 70 x 100 kan sagtens passe både ned i en lift, en vugge og i tremmesengen. Tremmesengen er jo bare typisk stor nok til at babyen også kan ligge i den når den bliver større også, og kan også sagtens rumme en juniordyne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

SaNiNa

Vores babydyner er 70x100 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.