Nu med udtale.. mig igen(;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

BinaMor

kan i holde mig, "Miss mærkelige navne-finder" ud igen

ja nu blev jeg lige forslået at babyspir kunne hedde Evangelina hvilket jeg sys ser ret fedt ud sammen med min datters navn Gabriella.

men ville i udtale det sådan som Angelina jolie (amerikansk) bare med ev foran. alså E-Van-dje-Lina

eller dansk E-van-Ge-lina?

Taaark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

heidi30

Hej hej,

jeg ville vælge den amerikanske, synes det anden lyder lidt mærkelig i mine øre :-)

Men det er jo nok en smagssag.

Har du ikke én du hælder mest til selv?

Anmeld

19. marts 2010

MyBaby

Da jeg så navnet første gang, udtalte jeg det "dansk" og så må jeg indrømme, at så mindede det mig om noget bibelsk (evangeliet) - og det synes jeg måske ikke så godt om.

Men da jeg læste den amerikanske udtale, synes jeg faktisk, det er et ret sødt navn - tror dog desværre ikke der er ret mange, der som udgangspunkt udtaler det amerikansk! Men der tager jeg måske fejl!

Ærligt er det altså ikke lige et navn, jeg ville vælge!  Tror hun kommer til at skulle rette på folk mange gange!

Anmeld

19. marts 2010

Berg

Når jeg læser det tænker jeg på den danske udgave E-van-ge-lina . Men hvis det er en person man kender siger man jo navnet som personen selv og ikke som man læser det. Blev det noget sludder?

Hvad synes du selv?

Anmeld

19. marts 2010

Vial

Det falder slet ikke i min smag. Det er alt for svært og langt. Hun kan jo først stave til det, når hun bliver 12 år. Og så lyder det også lidt som en religiøs sekt. De der evangelister ;-) Hvad med Annabell eller Angelina det passer flot til Gabriella, synes jeg.

Anmeld

19. marts 2010

myprincess

Jeg læste det som amerikansk men det er måske også for jeg kender en der Angelica og det udtales amerikansk

Synes også at Daniella passer godt til Gabriella

Anmeld

19. marts 2010

myprincess

eller Felicia

Anmeld

19. marts 2010

BinaMor

jeg ville udtale det amerikansk

Anmeld

19. marts 2010

Mille83

Hmm det er ikke nemt med de navne for dig :-)

Du får lige vores pigenavne som vi endte med ikke og bruge, der er nogle søde nogle syntes jeg.

Maya
Adrianna
Freya
Meriam
Mira

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Jeg ville udtale det på den danske måde. Det var i hvet fald dét, der poppede op først. Jeg synes dog ikke særlig godt om navnet

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.