Nogen som har børn i privatskole eller skal have det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Valle81

Eva skriver:

Tak for svar.. jeg synes da det er et fint tilskud...jeg håber at jeg ville kunne få lidt, og at de bare vil have mine unger ind.

Jeppe skulle der være plads til og han er vigtigst, men ved ikke med Bertram..håber så meget..

Jeg vil også sige at det er alle pengene værd, jeg er så glad for min datters skole. Der har da været episoder hvor jeg har kunne hive håret ud ved rødderne, men det har været den der flyverdragt episode og sådan, ikke mht undervisning osv:0)

Jeg krydser fingre for dig og håber der er plads til alle dine skønne unger:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Valle81

Eva skriver:

Ja, det stod der også på siden...det er 300kr billigere for barn nummer to og 500kr for barn nummer tre.. og så får jeg jo sfo betalt.

Fedt:0)

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Valle81 skriver:

Jeg vil også sige at det er alle pengene værd, jeg er så glad for min datters skole. Der har da været episoder hvor jeg har kunne hive håret ud ved rødderne, men det har været den der flyverdragt episode og sådan, ikke mht undervisning osv:0)

Jeg krydser fingre for dig og håber der er plads til alle dine skønne unger:0)

Med de oplevelser Jeppe har haft der kan det kun blive værre og jeg ønsker han kommer hen et sted hvor fagligheden vægtes højere og hvor forældre har større indflydelse, så håber meget på den skole..

At det så koster både i transport og skolepenge, det måjeg tage med og så måske arbejde mere end 20 timer om ugen..

DejligtI er glad for jeres skole..

Knus

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Lige en opdatering.

Privatskolen havde ikke plads til Bertram og Jeppe først efter sommerferien og det er NU Jeppe skal væk. Det hele kulminerede inden påske og jeg lovede Jeppe at det var slut med at gå hos den lærer.

Så i morgen skal vi til samtale på en lilleskole og det håber jeg virkelig er noget ellers må jeg jo skifte adresse for at han kan skifte skole.

Nå, men bare lige en opdatering... efter der var så meget bøvl i hans skole..

Knus..

Anmeld

6. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Lige en opdatering.

Privatskolen havde ikke plads til Bertram og Jeppe først efter sommerferien og det er NU Jeppe skal væk. Det hele kulminerede inden påske og jeg lovede Jeppe at det var slut med at gå hos den lærer.

Så i morgen skal vi til samtale på en lilleskole og det håber jeg virkelig er noget ellers må jeg jo skifte adresse for at han kan skifte skole.

Nå, men bare lige en opdatering... efter der var så meget bøvl i hans skole..

Knus..

Hvor er jeg ked af skønne Jeppe skal det her igennem, ja og selvfølgelig også dig....

Håber det bedste...

Knus fra Pia

Anmeld

6. april 2010

Lullaby

jamen så vidt jeg ved kan man godt få tilskud af kommunen og som regel så giver skolerne også søskenderabat. Izabella starter i Steiner her til sommer og når Yazmin starter skal vi give halv pris for hende og den næste 0 kr.

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Hvor er jeg ked af skønne Jeppe skal det her igennem, ja og selvfølgelig også dig....

Håber det bedste...

Knus fra Pia

Ja, det er noget værre møg...men hun skal ikke ødelægge mere for ham, så nu er det slut.

Jeppe glæder sig heldigvis nu og er meget lettet over at det er slut med at se på hende mere...så jeg håber bare de kan presse ham ind.

Knus og tak søde...

Anmeld

14. april 2010

angelmom

Eva skriver:

Hej piger...

Jeg har nu efter lange overvejelser, besluttet mig for at mine drenge skal skifte skole, hvis det er muligt på den privatskole jeg har fundet til dem.

Nogen der ved om man kan få tilskud til det, som lavtlønnet eller koster det bare det samme for alle, uanset indkomst?

Håber nogen kan hjælpe..

Knus Eva..

Min søn starter i børnehaveklassen på en privatskole, men jeg har fået rabat da han bliver puttet ind i sfoen som osse er privat og tilhøre privat skolen, men de fleste privat skoler køre med et økonomisk trin, så enten bliver det billigere eller dyre..

Selv mit ufødte barn bliver osse skrevet på ventelisten dagen efter jeg har født det, hvis det altså er en hverdag, ellers bliver det en kommende først mandag, efter fødelsen!!

Jeg har mistet tidligen til folkeskolen og de offentlige sfoer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.