Hvem laver mad hos jer? afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

BK

Det gør jeg, dog laver manden det hvis vi skal have brasede kartofler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Helle30

Det gør jeg.

Anmeld

19. marts 2010

Grynt

Her gør manden det. Når der står dunser på menuen gør jeg det ellers er det mandens køkken inc. indkøb

Anmeld

19. marts 2010

Bamseboet :D

Hos os er det Brian ( manden) der står for det.

-Men skal der bages kager så er det mig

Anmeld

19. marts 2010

Nadi

Vi laver vist mad lige mange gange hver især, men vi er også tit om det!

Men når vi får vores køkken bliver det MIT domæne, jeg glæder mig som gal tl at få lov til at lave alt det lækre mad som er en del af vores nye livsstil. Har købt Christian Bitz' bog "Bitz din sundhed" og det glæder jeg mig abre til. Og så glæder jeg mig til at have lidt mere bodplads, flere kogeplader og en ovn at gøre med.

Anmeld

19. marts 2010

Louise mortil4

her hjemme står manden for det meste af aftensmaden, det sker da jeg laver det de dage hvor jeg er hjemme inden 18.20, men det der med mad og mig det går bare galt hver gang.

Skal der bages er det dog mig der gør det

Anmeld

19. marts 2010

birgittemarie

Det var da imponerende, hvor mange mænd, der laver mad! Her er det mig. Michael havde et kort anfald af at ville stå for maden, da vi kom hjem fra hospitalet med Albert, men det gik nu i sig selv igen efter de første par ugers interesse.

Aaarh, det er også løgn. Ind i mellem laver han stadig mad, men det er nu mestensdels mig, der gør det. For jeg er hurtigst og i stand til at multitaske.

Anmeld

19. marts 2010

Anja

Her er det manden der laver mad oftest. Jeg laver det kun de dage, hvor han kommer hjem kl 19 eller senere, og så ender det ofte med rugbrød

Det er faktisk næsten pinligt, at jeg ikke rigtigt har lyst til at stå i køkkenet herhjemme, for jeg underviser i hjemkundskab (og er også uddannet til det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.