Hvem laver mad hos jer? afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem står for madlavningen i hverdagen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.015 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Hyner

Her er det jo mig, som i nok har regnet ud... Dog hjælper Michael somregl i weekenden.

Men hjemme ved mine de gamle er det daddy der står i køkkenet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Marco2

Hjemme hos os deles vi om det. Nogle dage er det mig, andre dage er det Thomas, og nogle dage gør vi det i fællesskab.

Det er sådan lige hvad man er i humør til.

Nu kører vi jo "kur" med Christian bitz, så vi følger bare hans madplan. Så det er jo bare at gå igang. Bitz har jo også lavet ens huskeseddel så det bliver handlet samlet ind i weekenden.

AG - som bare har lyst til at spise slik, chokolade og drikke cola.......

Anmeld

19. marts 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Hjemme hos os deles vi om det. Nogle dage er det mig, andre dage er det Thomas, og nogle dage gør vi det i fællesskab.

Nu kører vi jo "kur" med Christian bitz, så vi følger bare hans madplan. Så det er jo bare at gå igang. Bitz har jo også lavet ens huskeseddel så det bliver handlet samlet ind i weekenden.

Arj, hvad er det? Lyder spændende!

Anmeld

19. marts 2010

Hyner

Marco2 skriver:

Det er bare så hyggeligt at lave mad sammen...

Hvad er det for en kur i har taget hul på...? Virker den?

Anmeld

19. marts 2010

Marco2

Vi får da noget mad vi aldrig selv ville ha' lavet og det er jo nemt, at man ikke skal tænke selv og at man ovenikøbet får serveret huskesedlen til en uges mad  

Men nogle af retterne tager liiidt længere tid at lave. Men man kan læse sig frem til om det er en nem aften eller lidt sværere aften. Og så kan man jo bestemme at det passer bedre at få fx. tirsdagens mad om mandagen...

Men det er Go'Morgen Danmarks ernæringsekspert Christian Bitz der laver madplanen og det har han gjort i nu 11 uger.

Vi er først lige startet i denne uge, men Thomas søster har været med siden de startede og de har alle hjemme hos dem tabt 6-10 kilo. Uden at dyrke motion....

Man får jo meget inspiration til hvad der er godt i mad og hvad der er mindre godt. Så man måske kan ændre siden kostvaner når man ikke længere følger ugeplanen. Så kan man jo plukke i retterne og lave dem man nu syntes bedst om.

For jeg kan ikke finde ud af sådan noget hvor man skal veje tingene eller give hver ting point og man så har et vist antal point pr. dag at spise for. Nu prøver vi bare at lave det her mad og være meget opmærksom på ikke at drikke sodavand, spise slik, kager mm i hverdagene. Og så må vi se hvad der sker

Men I kan finde madplan og indkøbssedler her:

http://go.tv2.dk/kategori/mad/

ved ham Christian Bitz.

God fornøjelse

AG

Anmeld

19. marts 2010

Tynen

Manden!

A ka´æ

Anmeld

19. marts 2010

Marco2

Hyner skriver:

Det er bare så hyggeligt at lave mad sammen...

Hvad er det for en kur i har taget hul på...? Virker den?

Og ja, det er super hyggeligt at lave mad sammen. Emily er også med og så får vi lige snakket om løst og fast mens vi hører lidt musik. Får lige vendt dagen der er gået. Og Emily er jo ikke så god til at spise om aftenen, så det hjælper meget at hun selv er med til at lave det. Så sidder hun jo gerne og spiser lidt af det hele allerede inden maden er serveret og så ved vi da at hun i det mindste har fået noget. Hun synes også det er sjovere at spise, når hun selv har været med til at lave det.

Det giver self noget mere svineri, men det tager vi med. Det må man jo bare tage med. Og det afhælper i den grad "ulvetimen"

I weekenden er det jo ekstra hyggeligt for så får vi gerne lige et glas vin eller noget mens vi kokkererer. Og kommer der en god melodunde danser vi lidt. 

Nå, jeg kom vist ud af et sidespor. Men ja, det er hyggeligt at lave mad sammen

AG - som dog skal ud til sin svoger og spise idag.

Anmeld

19. marts 2010

Hyner

Marco2 skriver:

Og ja, det er super hyggeligt at lave mad sammen. Emily er også med og så får vi lige snakket om løst og fast mens vi hører lidt musik. Får lige vendt dagen der er gået. Og Emily er jo ikke så god til at spise om aftenen, så det hjælper meget at hun selv er med til at lave det. Så sidder hun jo gerne og spiser lidt af det hele allerede inden maden er serveret og så ved vi da at hun i det mindste har fået noget. Hun synes også det er sjovere at spise, når hun selv har været med til at lave det.

Det giver self noget mere svineri, men det tager vi med. Det må man jo bare tage med. Og det afhælper i den grad "ulvetimen"

I weekenden er det jo ekstra hyggeligt for så får vi gerne lige et glas vin eller noget mens vi kokkererer. Og kommer der en god melodunde danser vi lidt. 

Det er dælme kvalitetstid når det er bedst...

Åhhh kan lige se det for mig...

Anmeld

19. marts 2010

Susan1978

Marco2 skriver:

Ja jeg er da godt nok også midsundelig.. ihh hvor det lyder hyggeligt.

men hos os er det begge der laver mad, sådan lige hvad passer ind.

Anmeld

19. marts 2010

Siber

Her hos os er det manden der laver mad, det skal lige siges at jeg også hjælper til, men det er altså Andreas der er den kreative i køkkenet. Det interesserer ikke mig overhovedet, men jeg vil da gerne hjælpe til. Tøserne hjælper også til.

Knus SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.