Så er Emma også kommet til kravlestadiet....:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

Hyner

WUHUUUU!!!!!!!! Troede dælme jeg havde fået en datter som forblev en snegl indtil hun engang ville gå... Men gu`skelov tog jeg fejl, og hvor er min lille sniger dog hurtig... Hun startede i onsdags med det først ryk og nu kan det ikke gå hurtigt nok...
Og siden sidst jeg var herinde kan Emma både klappe kage, vise hvor stor hun er og vinke.... Hvor bliver de altså bare store... Hun er lige præcis 10mdr i dag, synes nu ikke det er mange dage siden hun hang i patten for første gang,av av av.
Håber I ALLE har det godt og jeg savner at være med herinde...
Krams Henriette(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Ny mor

He, he, hvor skønt :D Her kan vi klappe lidt kage, men ellers er Marius en lille snegl endnu :))
kh Birgitte

Anmeld

26. maj 2008

birgittemarie

Hej Hyner og tillykke med kravlebabyen :) Hvor har du været henne? Er du begyndt at arbejde? (Hvis du har skrevet det før, har jeg ikke fået fat i det)
Ja, det er så vildt, så store, de lige pludselig er blevet! I går stak Nova Maria af. Jeg var lige gået ud på badeværelset for at vaske hænder og hun var inde i stuen. Da jeg kom ud, så jeg hendes lille blemås og meget hurtige fødder forsvinde ude på terassen. Så var hun egenhændigt kravlet ud ad den åbne dør, ned ad to trappetrin 8( og hen ad terassen! Og jeg havde ryggen til i max 2 minutter. Christ, jeg fatter ikke, hvor den lille brøleabe, der lå ned hele dagen, blev af...

Knus fra Birgitte

Anmeld

26. maj 2008

Susan1978

Tillykke med kravlemusen

Emil er også en snegl endnu.. men jeg tror altså ikke der går meget længe for han trækker sig frem og hiver sådan numsen sjovt op. :D

Susan

Anmeld

26. maj 2008

Hyner

birgittemarie skriver:

Hej Hyner og tillykke med kravlebabyen :) Hvor har du været henne? Er du begyndt at arbejde? (Hvis du har skrevet det før, har jeg ikke fået fat i det)
Knus fra Birgitte

Hej BM...
Tark tark....
Jamen jeg arbejder og har gjort det siden midt april... Men oven i hatten har vi jo gang i en gennemgående renovering af vores kælder og det er ved at stige os begge lidt til hovedet så vi knokler dag ud og dag ind for at nærme os enden... Kreditforeningen kopmmer næste uge for at se de to store af rummene færdige(badværelse samt vaskerum/teknikrum)
Krams Henriette -der virkelig er ked over ikke at kunne sidde her og skrive med jer tøser.

Anmeld

26. maj 2008

ivfmarie

heeeej
Baaah - blærerøv ;)
Malte kan nada!

Savner dig, håber ikke at renoveringen tager livet af jer.
Ser vi dig til sydhavsparty? Du trænger til at komme ud og ryste byggestøvet af dig!!!

(H)
Marie

Anmeld

26. maj 2008

Nadi

Tillykke med det :D

Her numser Oliver sig stadig afsted med der er kommet fart over feltet!! Puha de unger har krudt i røven.

-Nadia

Anmeld

26. maj 2008

Grynt

tillykke med kravlenissen :D Dejligt når der sker noget nyt og spændende i deres udvikling.

KH Tina og Freja, som lige har lært i går at rejse sig op ad ting 8( shit manner nu skal ALT sgu da flyttes op/væk 8(

Anmeld

26. maj 2008

Millebasse

Hej søde..

Ville faktisk have skrevet en sms`er til dig om vi ikke snart skulle ses, men så så jeg lige at du havd skrevet her :D

Dejligt at det går godt hos jer :)

Kram Camilla

Anmeld

26. maj 2008

Millebasse

Skal vi ikke ses en dag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.