arhh Tynen for H......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

Siber

nu har jeg også en datter der ikke vil sove om dagen mere og et helvede at få til at sove om aftenen! Er sikker på at Stella pigen har smittet;)

Jeg gider ikke at kæmpe om dagen mere, for jeg bliver sindsyg i roen!

Håber da bare lige det snart er slut med det roderri!

Hun var ellers bare lige blevet så ekstempalrisk, men efter dit indlæg, som jeg bevidst ikke svarede på, fordi jeg tænkte så går det bare i ged herhjemme, men det skal jeg da kalde for nemisis (hvis det staves sådan)

Knus Siber

ps lortevejr her i Ladepladsen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Tynen

Arh for dælan hvor er jeg ked af at høre det!

Hvad er der med de unger?
Overvejede du bare et lille split-sekund at svare på mit indlæg?
De opfanger det med det samme, nemlig!

Håber at det snart går over (Selvom det har varede 14 dage her!!) ellers må vi gå amok smmen herinde :)

Anmeld

26. maj 2008

Siber

ja jeg overvejede sku et splitsek. at svare, men så kom jeg i tanke om sidst "jeg pralede" så gik det helt galt, præsis som du sagde!

Ja bare jeg har nogen at gå amok sammen med, så går det da ikke udover de forkerte (læs mand og børn) Men åh nej 14 dage, det magter jeg bare ikke!8(

Men altså lige for en time siden, så tænkte jeg lille Johanna di virker ski lidt træt, jeg tror jeg ligger dig i din seng. og ja hun faldt sku i søvn! Jeg ved ikke hvad der sker, men det kan være det var min forventning om at hun ikke faldt i søvn. De små udspekulerede bæster :P

Knus Siber, der nu har ordnet alt til aftensmaden, så er det klaret, og total overskud når vi skal ned i f.... regnevejr på cykel og hente Alma pis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.