Så er klapvognen hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2008

linemus

Ih, den er bare fancy :) En knald rød tvil.klapvogn, købt i marts og kun brugt to gange, og så har vi fået den til næsten halv pris. Jeg kan næsten ikke vente med at komme ud og køre :D Det er helt klart den smarteste klapvogn i hele Hou!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Tynen

Hvor er den FED!!! :)

Kan sgu godt forstå det kribler for at komme ud og køre med den!
Den kan jeg godt forstå du er glad for! :D

Anmeld

26. maj 2008

ka li ja

aj hvor er den fed.
og fedt med halv pris!! var det hos en privat?
ihhh hvor blir det hyggeligt at komme ud med dem så de kan sove uafhængig af hinanden hvis de vil det, eller sidde op osv. det kan man da ikke i barnevognen kan men??
ja nu har jeg jo ikke forstand på tvillinge ting! af gode grunde;):D

Anmeld

26. maj 2008

bette

hvor er den da bare suuper fed altså..
kan godt forstå du er vild for at komme ud og slingre med den.

hva måtte du af med for den?

Anmeld

26. maj 2008

Lene76

flot klapvogn du har scoret dig...fed farve

Jeg prøvede osse at logge med manden så vi sku få en i tyrkis men det ville han ik, sort sku den være også valgte jeg en Emmaljunga istedet;) hehe men fed vogn.

Anmeld

26. maj 2008

linemus

Jeg fandt den på gul&gratis, og så boede de endda i nærheden. Den koster 5000,- fra ny, men vi fik den for 2800,-. Hun arbejder også i en babyforretning, så hun har nok fået den billigere, men det kommer jo kun mig til gode så.

Er så glad for, at den er rød, for det synes jeg er fedt, men jeg kunne aldrig få Kasper overtalt til en rød, hvis vi skulle ud og købe den i en butik, hvor vi havde en valg :)

Karina: Nej, ryggen kan ikke være forskudt i barnevognen, men derfor kan de nu godt sidde op, selvom den anden sover - de vælter bare lettere :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.