Sut/ dårlig søvnassicoation....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

TbCp

Jo nu skal du høre hvad du skal gøre...

Du skal købe de der MAM sutter hvor der ligesom er hul i hver side, der foran ved munden. Så binder du et elastik om, et i hver side, og så op og rundt om ørerne.... så ryger den ikke ud....

Nej sorry Vi har bare tit joket med det herhjemme at vi skulle opfinde et eller andet der kunne holde sutten i munden

Min datter er 2 1/2 og vi er stadig inde hos hende om natten fordi hun vågner ved at have tabt sutten. I øjeblikket er det kun 1 eller 2 gange pr. nat.
Vi han ingen løsning fundet, men ville blot fortælle at jeg ved hvor opslidende det kan være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

SAL

Muttien skriver:

Det har egentlig altid været galt. tidligere endnu mere end nu.... men det med seperationsfasen, det har du da ret i også spiller ind nu. Hun er også lige begyndt i dagpleje så småt, så du har nok ret i at det ikke kun er vanen der gør det lige nu....

God pointe

Ja det er klart at når der sker så mange nye ting, både udvikl.mæssigt men osse dagpleje, ja så blir de da rundtossede og har ekstra meget brug for omsorg og nærhed! Og alt det med faste aftens - og putteritualer har du selvfølgelig styr på????

Som de kloge siger: DET GÅR OVER!!!!!

Anmeld

18. marts 2010

Mussen2

TbCp skriver:

Jo nu skal du høre hvad du skal gøre...

Du skal købe de der MAM sutter hvor der ligesom er hul i hver side, der foran ved munden. Så binder du et elastik om, et i hver side, og så op og rundt om ørerne.... så ryger den ikke ud....

Nej sorry Vi har bare tit joket med det herhjemme at vi skulle opfinde et eller andet der kunne holde sutten i munden

Min datter er 2 1/2 og vi er stadig inde hos hende om natten fordi hun vågner ved at have tabt sutten. I øjeblikket er det kun 1 eller 2 gange pr. nat.
Vi han ingen løsning fundet, men ville blot fortælle at jeg ved hvor opslidende det kan være.

He he, det er da det jeg gør eller endnu bedre limer den fast med sekundlim Så er den potte da ude...

under alle omstændigheder så er det da rart at vi ikke er de eneste.

Og til Louise: ja, putning osv er der helt styr på og er faktisk ikke så hårdt ramt, som andre mht. nattesøvnen, men man vil jo atid have det bedre hvis man kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.