Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi har ikke rigtig brugt det så meget endnu.. men skal til det nu her... har en masse bolde og en gummibåd til at have dem i...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har et badebasing (staves) fyld med kugler og det er bare det rene sjov at kaste dem efter os alle.
Rikke&Liam skriver: Liam er jo helt VILD med bolde...så har overvejet at han skal have et boldbad. Har jeres børn haft glæde af det? Og hvad har i puttet boldene op i, jeg synes et babybadekar er for småt, han må jo gerne kunne kaste lidt rundt med dem og boltre sig.
Liam er jo helt VILD med bolde...så har overvejet at han skal have et boldbad.
Har jeres børn haft glæde af det?
Og hvad har i puttet boldene op i, jeg synes et babybadekar er for småt, han må jo gerne kunne kaste lidt rundt med dem og boltre sig.
Hmm nu kan jeg selvfølgelig ikke finde dem på nettet, men har lige idag set i et blad fra brugsen der hedder "Forår 2010" fra coop nettorvet.
Men de har 100 bolde til 80 kr...
Jeg har købt farvede bolde fra BR til prinsesse, og de bliver brugt både når hun er i bad, og når hun ikke er ..
Når hun ikke er, bruger vi bare badekaret til hende alligevel, hun synes det er super sjovt
Jeg har puttet dem i kravlegården
noname skriver: Hmm nu kan jeg selvfølgelig ikke finde dem på nettet, men har lige idag set i et blad fra brugsen der hedder "Forår 2010" fra coop nettorvet. Men de har 100 bolde til 80 kr...
uhhh...det var billigt. Jeg ser om jeg kan finde det. Tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128