Boldbad - har i det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.044 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Liam er jo helt VILD med bolde...så har overvejet at han skal have et boldbad.

Har jeres børn haft glæde af det?

Og hvad har i puttet boldene op i, jeg synes et babybadekar er for småt, han må jo gerne kunne kaste lidt rundt med dem og boltre sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Loa

Rikke&Liam skriver:

Og hvad har i puttet boldene op i, jeg synes et babybadekar er for småt, han må jo gerne kunne kaste lidt rundt med dem og boltre sig.

Nu har jeg ikke selv en lille endnu, men min lille nevø elsker hans bold badekar..... Han har sådan en æbleformet plastik sandkasse som boldene er fyldt op i, og det er bare så skønt at se ham hyle af grin når han bliver sat der i......  

Anmeld

18. marts 2010

saxa

Vi havde/har boldbad til Yasmin.. Hun brugte det især i sommers ude på terassen - hvor vi havde puttet det over i låget til sandkasse, som er æbleformet og stort nok til hun kunne boltre sig i det. Og hun var helt vild med det Det giver jo også en masse sanseindtryk at ligge og rode rundt i sådan nogle bolde..

Anmeld

18. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Årh ja....de der sandkasser kan man jo også få en masse steder her op til sommer. Så det var måske en meget god ide.

Tror også han ville være helt vild med sådan et boldbad.

Anmeld

18. marts 2010

Munder

Aj, jeg er vist træt...læste først overskriften som BLODbad

Nå men altså, vi brugte Andrea's badekar og så købte vi en pakke bolde fra BR, hun ELSKEDE det. Kunne bruge rigtig lang tid med boldene.

Hvis du synes badekarret er for småt kan du evt købe et af de der små oppustelige badebassiner.

Dorte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2010

RumlesMor

Vi havde bolde fra BR til vores datter, og selv idag (3½ år) synes hun det er sjovt når vi lejlighedsvis hiver det frem.

Som lille brugte vi hendes rejseseng, eller tremmeseng og fyldte op...

Anmeld

18. marts 2010

RumlesMor

Munder skriver:

Fantastisk billede

Anmeld

18. marts 2010

Munder

RumlesMor skriver:

Fantastisk billede

Tak

Anmeld

18. marts 2010

Bavianis

Hahaha! Sad bare og stenede for VILDT over overskriften - jeg troede der stod BLODBAD!!

Anmeld

18. marts 2010

Sebastians Mor

Rikke&Liam skriver:

Hej.

Sebastian var ikke så vild med det de første par gange men ellers efter flere gange efter blev det bedre..

Her er der da lige nogle billeder fra første Gang :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.